1. خانه
  2. /
  3. جراحی صورت
  4. /
  5. عمل زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
  6. /
  7. بهترین دکتر متخصص جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را چگونه بشناسیم؟

بهترین دکتر متخصص جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را چگونه بشناسیم؟

دکتر آرش نجف بیگی

چطور می‌توان دکتر خوب برای افتادگی پلک را پیدا کرد؟ آیا معیار و پارامتری برای تشخیص مهارت یک جراح وجود دارد که افراد عادی هم بتوانند بررسی کنند؟ بهترین جراح پلک در تهران چه تحصیلات و تخصصی باید داشته باشد؟ محل طبابت بهترین جراح بلفاروپلاستی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ چرا پیدا کردن بهترین دکتر عمل بلفاروپلاستی اهمیت بالایی دارد؟ و همه سوالاتی که درباره جراح پلک دارید را در این مقاله بررسی کرده و پاسخ داده‌ایم.

همچنین در پاسخ به برخی سوالات درون مقاله نیز ویدئویی از دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی آورده شده است که می‎‌توانید با مشاهده آن به جواب سوال خود برسید. نمونه کارهای واقعی جراحی پلک دکتر آرش نجف بیگی را نیز در میان مقاله می بینید.

در صورتی که به پاسخ مدنظر خود نرسیدید در انتهای همین مقاله سوال خود را درج کنید تا دکتر آرش نجف بیگی به آن پاسخ دهند. همین طور می‌توانید از پرسش و پاسخ دیگر افراد در قسمت نظرات کاربران اطلاعات خوبی کسب کنید.

جراحی پلک چگونه است؟ را از زبان دکتر آرش نجف بیگی،فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی، ترمیمی و سوختگی بشنوید.

کسی که بخواهد بهترین نتیجه را از جراحی پلک یا عمل بلفاروپلاستی بگیرد، باید نزد بهترین متخصص جراحی پلک نیز عمل خود را انجام دهد.

افتادگی پوست زیر چشم و نیاز به بهترین جراح بلفاروپلاستی

یافتن بهترین متخصص جراحی پلک

وقتی صحبت از بهترین جراح پلک یا پزشک معروف عمل پلک چشم می‌شود، از دو جنبه می‌توان به این موضوع ورود پیدا کرد. از یک سو معیارهای تخصصی و پارامترهای پزشکی وجود دارد که متخصصان جراحی پلاستیک و انجمن‌های تخصصی با کمک آن، جراحان را ارزیابی و رده‌بندی می‌کنند. از سوی دیگر نکاتی هست که بیماران و افراد عادی نیز با توجه به آن‌ها، می‌توانند بهترین جراح پلک را مشخص کنند.

نخست بهتر است اشاره شود که وقتی صحبت از بهترین جراح پلک می‌کنیم، الزاما به این معنی نیست که اینجا رده‌بندی انجام دهیم و نفر اول آن را مشخص کنیم. هدف اساسی این مقاله، این است که چطور بفهمیم چه پزشکی می‌تواند جزو بهترین جراحان پلک تهران باشد. شاید هیچ وقت کسی نتواند به درستی بهترین جراح پلک تهران را مشخص نماید اما در این مقاله فاکتورهایی برای تشخیص یک جراح پلک خوب و قابل اعتماد بیان شده است.

تمام فاکتورهای علمی، تخصصی و عملکردی یک جراح پلک را می‌توان در 3 دسته کلی قرار داد. برای یافتن بهترین جراح پلک باید همه این موارد را بررسی کرد:

  • تحصیلات و تخصص جراح پلک
  • تجربه و مهارت
  • اخلاق و محل طبابت

چرا انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی اهمیت دارد؟

به گزارش سایت sightmd، انتخاب یک جراح پلک که دارای تجربه جراحی زیبایی و ترمیمی باشد بسیار مهم است. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق جراحی ها بدون هیچ گونه عارضه ای مانند خونریزی یا جای زخم انجام می شوند، گاهی اوقات پیش بینی واکنش یک بیمار خاص به یک عمل دشوار است. در نتیجه، انتخاب بهترین جراح پلک که بتواند از به وجود آمدن هرگونه عارضه ای در دوره بهبودی جلوگیری کند، مهم است.

اینفوگرافی راه های شناختن متخصص جراحی پلک

چرا باید بهترین متخصص جراحی پلک را برای جراحی انتخاب کرد؟

چشم، یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین اعضای بدن انسان است. با چشم‌ها، قدرت بینایی که یکی از حواس مهم بدن انسان است، ارضا می‌شود. اگر آسیبی به چشم‌ها وارد شود، جبران آن، به‌سختی امکان‌پذیر است.

پس بهتر است، برای انجام جراحی‌های مختلف، خصوصاً زیبایی، پزشک مطمئن و قابل اعتمادی انتخاب کنید.

اگر بهترین فوق تخصص جهت جراحی پلک را در تهران پیدا کنید، می‌توانید با خیالی آسوده عمل افتادگی پلک را انجام دهید.

بهترین پزشک جراح بلفاروپلاستی، ضمن درنظرگرفتن استانداردهای جراحی زیبایی، سلامتی و بینایی چشم شما را در اولویت قرار می‌دهد. بدین ترتیب، چین و چروک پلک بالا یا پایین، برداشته‌ می‌شود و در عین‌حال، هیچ آسیبی از نظر بینایی به چشم شما وارد نخواهد شد.

این نکته را نیز نباید فراموش کرد که چشم، عضو بسیار حساس و حیاتی بدن است:

از یک سو، بینایی مهمترین حس ما و دیدن، راه اصلی ارتباط ما با دنیای پیرامون است.
از سوی دیگر، چشم در مرکز صورت قرار دارد و تاثیر بسیاری در زیبایی و جذابیت چهره دارد.

ضرورت یافتن جراح بلفاروپلاستی مورد اطمینان، جهت انجام جراحی پلک، یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از جراحی است.

چشم‌ها، حساس‌ترین بخش بینایی و زیبایی صورت هستند. هرگونه تغییر در چشم‌ها، در زیبایی صورت تاثیرگذار است. تغییر صحیح، زیبایی را افزایش می‌دهد و تغییر اشتباه، سبب کاهش زیبایی خواهد شد.

چشم‌ها، تاثیرگذارترین عضو مورد توجه در زیباشناسی چهره هستند. انتخاب جراح بلفاروپلاستی، برای دست‌یابی به نتیجه مطلوب از جراحی، بسیار اهمیت دارد.

درصورتی‌که بتوانید بهترین پزشک جراحی پلک را برای انجام این جراحی پیدا کنید، سلامتی و زیبایی در نتیجه نهایی بلفاروپلاستی، قطعی است؛ زیرا پزشک معتمد، ضمن دارا بودن تخصص کافی و مهارت در جراحی، دانش و علم آن‌ را نیز دارد.

چشم‌ها بسیار حساس هستند و هر گونه جراحی و تغییر در آن‌ها، نیازمند دقت و وسواس بیشتر است.

درواقع نمی‌توان جراحی‌های مربوط به زیبایی چشم و پلک را به هر کسی سپرد. اگر پزشک جراح در زمینه جراحی زیبایی پلک و صورت، تخصص کافی را نداشته باشد ممکن است از دو جنبه آسیب‌های جبران‌ناپذیری برساند.همچنین ممکن است بینایی چشم را به خطر بیاندازد و هم با یک جراحی غیر استاندارد، زیبایی چشم‌ها را برای همیشه از بین ببرد.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست؟

پیش از هر چیز باید حساسیت موضوع جراحی پلک را شرح دهیم. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از عمل‌های جراحی اصلی در جوانسازی اطراف چشم است. هدف از انجام این عمل، اصلاح فرم و شکل پلک چشم می‌باشد تا ظاهر چشم‌ها درشت‌تر و زیباتر شود. بلفاروپلاستی به دو روش جراحی پلک بالا و جراحی پلک پایین دسته بندی می‌شود.

در جراحی پلک بالا، می‌توان افتادگی و چین و چروک و پوست اضافه پلک را برداشت. با این کار پلک کمی کوتاه‌تر می‌شود. به همین دلیل چشم‌ها درشت‌تر و جذاب‌تر خواهد شد. همچنین می‌توان با برداشتن چربی اضافی در زیر پوست پلک، پف پلک بالا را نیز برداشت. نتیجه بلفاروپلاستی پلک بالا، این است که حالت خسته و خواب‌آلود چشم‌ها رفع می‌گردد و فرد، چهره‌ای شاداب‌تر و جوان‌تر پیدا می‌کند. همچنین با اصلاح افتادگی پلک، دید فرد نیز بازتر می‌شود. از این جهت تزریق چربی پشت پلک طرفداران زیادی را دارد.

جراحی پلک پایین نیز در جوان‌سازی چهره بسیار اهمیت دارد. با افزایش سن، پوست زیر چشم شل و افتاده می‌شود. همچنین تجمع لایه‌های چربی، یک برآمدگی و پف در زیر چشم به وجود می‌آورد. می‌توان با ایجاد یک برش دقیقا زیر خط مژه پلک پایین، پوست اضافی پلک را برش داد و چین و چروک زیر چشم را از بین برد. همچنین می‌توان با ایجاد یک برش در پشت پلک پایین، چربی اضافی را برداشت و پف زیر چشم را نیز رفع کرد.

برای آشنایی با  عمل رفع پف چشم مقاله عمل پف چشم و 5 مزیت آن را از دست ندهید.

در جراحی پلک، چند موضوع بسیار اهمیت دارد که فرق یک جراح متخصص و یک پزشک بدون مهارت را مشخص می‌کند:

  • نخست اینکه شیوه و محل برش پلک بسیار مهم است. جراح متخصص و با مهارت، محل برش را به دقت انتخاب می‌کند تا آسیبی به چشم نرسد. همچنین این برش‌ها را با لیزر و به‌صورت خیلی ظریف انجام ‌می‌دهد. این برش‌ها باید به شکلی باشد که پس از بهبود، جای عمل به چشم نیاید؛ برای مثال جای برش در پلک بالا، در چین پلک قرار بگیرد تا دیده نشود.
  • از سوی دیگر، شکل بخیه‌ها در جراحی پلک بسیار مهم است و باید با ظرافت بسیار زیادی زده شود. پزشکی که در زمینه جراحی پلک تخصص دارد، آن‌چنان بخیه‌های ظریف و هنرمندانه‌ای می‌زند که هم خیلی سریع بهبود پیدا کند و هم جای بخیه‌ها باقی نماند. این نکته در زیبایی چشم بسیار مهم است.
  • نکته سوم نیز به رعایت استانداردهای جراحی برمی‌گردد. بسیاری از آسیب‌هایی که به پلک و چشم وارد می‌شود، به دلیل رعایت نکردن این استانداردها و اصول جراحی پلک است. برای مثال ممکن است فردی اصرار داشته باشد که پزشک باید پلک بالا را بیشتر کوتاه کند تا چشم‌ها درشت‌تر شود. یک پزشک غیر متخصص یا بی‌تجربه با انجام این کار، آسیب جدی به آن فرد می‌رساند. با کوتاه شدن بیش از اندازه، پلک دیگر کامل بسته نمی‌شود. در نتیجه چشم دچار خشکی می‌شود و به مرور زمان بینایی فرد دچار مشکل می‌گردد.

درباره بلفاروپلاستی چه می دانید؟ در ویدئو زیر دکتر نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی، ترمیمی و سوختگی درباره این موضوع صحبت می کنند.

تحصیلات و تخصص جراح پلک چه مزیتی دارد؟

نخست باید بدانید برای انجام جراحی پلک، نیاز به تخصص و دانش پزشکی در زمینه جراحی پلاستیک دارید. بهترین گزینه برای جراحی پلک، مراجعه به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی است. چنین جراحی، 7 سال دوره پزشکی عمومی خود را گذرانده و سپس 4 سال دوره تخصصی جراحی عمومی را پشت سر گذاشته است. در ادامه 5 سال دیگر نیز دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک را طی کرده است تا دانش و مهارت کافی را برای جراحی‌های زیبایی کسب کند.

بسیاری از افراد برای اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند، برای جراحی پلک خود به جراح عمومی و یا حتی پزشک عمومی مراجعه می‌کنند. یعنی چشمان خود را به دست کسانی می‌سپارند که هیچ دانش و مهارتی در این زمینه کسب نکرده‌اند. نتیجه هم معمولا ایجاد آسیب‌های جبران‌ناپذیر به زیبایی و بینایی این افراد است.

بهترین جراح پلک حتما باید فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را داشته باشد چرا که به دلایل مختلف از جراح عمومی یا پزشک عمومی برتری دارد:

  • نخست اینکه سال‌ها تحصیلات دانشگاهی و علمی در زمینه جراحی‌های زیبایی دارد
  • سابقه بیشتری در زمینه جراحی‌های زیبایی دارد و تعداد عمل‌های پلک بیشتری انجام داده است
  • همچنین، معمولا در مراکز درمانی معتبر و بهتری فعالیت می‌کند و با کیس‌های مختلفی روبرو بوده است که مهارت و تجربه او را افزایش داده است

همچنین این امکان نیز وجود دارد که پزشک مورد نظر شما، عضو هیات علمی دانشگاه باشد. این نکته هم در نشان دادن تخصص و دانش بهترین جراح پلک، بسیار با اهمیت است.

بهترین گزینه برای جراحی پلک، مراجعه به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی است.

تجربه و مهارت یک متخصص جراحی پلک، چگونه مشخص می‌شود؟

از آنجایی که احتمالا شما متخصص جراحی پلاستیک نیستید، یافتن این نکته که جراح چقدر در انجام عمل پلک مهارت یا تجربه دارد، کار دشواری است. با این حال بد نیست به چند نکته و نشانه بیرونی توجه کنید. نکاتی که در ادامه مطرح می‌شود باید در مورد بهترین جراح پلک، صدق کند:

عمل‌های جراحی پلک زیادی انجام دهد: یک جراح پلک خوب باید بنا به تخصص و جایگاه خود، عمل‌های زیادی انجام دهد. پیگیری این که این جراح چقدر بیمار جراحی پلک دارد و یا در صفحه اینستاگرام و یا وب‌سایت خود، چه تعداد نمونه‌کار از عمل جراحی پلک گذاشته است، می‌تواند این موضوع را روشن کند.

خوب بودن نمونه‌های جراحی: از تعداد عمل‌ها مهم‌تر، کیفیت آن است. به تصاویر عمل‌ها در فضای مجازی دقت کنید و همچنین سعی کنید با برخی از بیماران این پزشک ارتباط بگیرید. فرم چشم‌ها، شیوه بخیه زدن و مشکلات پس از جراحی را بررسی کنید.

آیا بیمار غیر ایرانی هم دارد؟: شاید یکی از معیارهای ویژه برای تشخیص بهترین متخصص جراحی پلک در تهران، یافتن پزشکی باشد که بیماران خارجی نیز به او مراجعه کنند. در واقع چنین جراحی آنقدر کار خود را خوب و با مهارت انجام داده است که بیماران دیگر کشورها و راهنماهای آنان، به این جراح اعتماد کرده‌اند.

انجمن‌های علمی و گواهینامه‌های معتبر: بی‌شک بهترین جراح پلک باید همیشه مهارت و دانش خود را در زمینه جراحی‌های پلاستیک و زیبایی، به‌روز نگه دارد. شرکت در همایش‌های علمی و آشنایی با جدیدترین دستاوردهای پزشکی و درمانی، از مهمترین ویژگی‌های بهترین متخصص جراحی پلک است. با شرکت در چنین گردهمایی‌های علمی، گواهی‌نامه‌های معتبری نیز به پزشک اهدا خواهد شد که می‌تواند مهر تاییدی بر تخصص و مهارت آن پزشک باشد.

یکی از ملاک‌های انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی، مدرک تحصیلی او است.

توانایی انجام دیگر جراحی‌های صورت: برای انجام یک جراحی پلک خوب، باید نتیجه نهایی جراحی و فرم چشم‌ها با دیگر عناصر صورت هماهنگی داشته باشد. بهترین پزشک متخصص جراحی پلک باید در زمینه جراحی دیگر بخش‌های صورت نیز مهارت و توانمندی داشته باشد. جراح شما باید در صورت نیاز با انجام دیگر جراحی‌های پلاستیک، به جوانسازی و زیباتر شدن چهره شما کمک کند. در غیر این صورت ممکن است نیاز شود به دو جراح مختلف مراجعه کنید. نتیجه این کار شاید ایجاد ناهماهنگی در چهره شما باشد.

یکی از ملاک‌های انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی، مدرک تحصیلی او است. معمولاً، پزشکان فوق تخصص زیبایی و جراحی پلاستیک، از صلاحیت بالاتری برای انجام جراحی برخوردارند. پزشکان، برای طی نمودن دوره تخصص، سالیان زیادی را به علم آموزی گذرانده‌اند و ضمن کسب تجربه، توسط پزشکان و اساتید بسیار بزرگی آموزش دیده‌اند. پس بهتر است، برای انتخاب بهترین متخصص جراحی پلک در تهران، مقوله مدرک تحصیلی و محل تحصیل را درنظر بگیرید و پزشکان باتجربه و با علم را برای این‌کار حساس، انتخاب نمایید تا پشیمانی به بار نیاید!

اخلاق و محل طبابت جراح چه اهمیتی دارد؟

در وهله نخست باید توجه داشته باشید که بهترین جراح پلک، پیش از اینکه پزشک شما باشد، باید مشاور و راهنمای خوبی نیز باشد. در بسیاری از موارد پلک افراد نیاز به جراحی خاصی ندارد یا ممکن است یک شیوه جراحی برای فرد مناسب نباشد. گاهی بعضی افراد تصور ذهنی که از چهره و زیبایی خود دارند غیر واقعی است. این افراد ممکن است بعد از انجام جراحی نیز از چهره خود راضی نباشند.

در این شرایط یک جراح خوب، سعی می‌کند یا توضیحات کامل و مناسب در مورد جراحی پلک، عوارض آن و همچنین تغییراتی که پس از آن در چهره شما رخ می‌دهد، شما را آگاه کند. گاهی ممکن است انجام یک روش جراحی، مثل لیفت ابرو، در کنار بالابردن ابرو، افتادگی خفیف پلک را نیز برطرف نماید. در این موارد، یک پزشک متعهد برای شما توضیحات لازم را ارائه می‌هد تا بتوانید بهترین جراحی را انتخاب کنید.

از سوی دیگر محل طبابت و کلینیک بهترین جراح پلک در تهران بسیار مهم است. شاید نیازی به توضیح نباشد که یک مطب کوچک در یکی از محله‌های مسکونی و غیر اداری با یک کلینیک مدرن و تخصصی در یک منطقه معتبر از بابت حضور پزشکان مختلف، جایگاه بسیار متفاوتی دارد. حتما شما هم می‌دانید که در برخی مناطق تهران، پزشکان معتبر و با مهارت بیشتری حضور دارند.

در کنار این، تخصصی بودن کلینیک زیبایی، داشتن تیم درمانی خوب و طراحی محیط کلینیک، از نشانه‌هایی است که شما را برای رسیدن به بهترین جراح پلک، راهنمایی می‌کند.  بسیار مهم است که دستیاران جراح، اطلاعات پزشکی و برخورد مناسبی داشته باشند. در بسیاری از موارد، چه پیش از جراحی و چه پس از آن، دستیار پزشک باید نکات و مراقبت‌های خاصی را برای شما توضیح دهد و برای راهنمایی، همیشه در کنار شما باشد. پس یک جراح خوب، یک تیم درمانی مناسب نیز در کنار خود دارد.

یک جراح خوب، سعی می‌کند یا توضیحات کامل و مناسب در مورد جراحی پلک، عوارض آن و همچنین تغییراتی که پس از آن در چهره شما رخ می‌دهد، شما را آگاه کند.

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که بهترین پزشک جراح بلفاروپلاستی را تعیین می‌کند، به‌روز بودن اطلاعات علمی او است.

وضعیت مطب، یکی از گزینه‌های فرعی محسوب می‌شود که می‌توان با استناد به آن، کمی در انتخاب پزشک، تجدیدنظر کرد. معمولاً، نظم حاکم بر محیط مطب، در زمان‌ مراجعه و وقت‌دهی، نشان از وضعیت کلی مدیریت پزشک بر کادر پشتیبانی است.

میزان ارزش و اهمیتی که پزشک برای مراجعه‌کنندگان خود قائل می‌شود را می‌توان از وضعیت مطب پزشک متوجه شد. کادر مشغول در مطب، جزو واحد پشتیبانی خدمات پزشکی هستند که نقش بسیار پررنگی در رضایت یا عدم رضایت بیمار ایفا می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که بهترین پزشک جراح بلفاروپلاستی را تعیین می‌کند، به‌روز بودن اطلاعات علمی او است. معمولاً به‌روزترین اطلاعات پزشکی، در سمینارها و همایش‌های پزشکی مطرح می‌شوند و میزان پی‌گیر بودن پزشک و حضور در چنین رویدادهایی، نشان از به‌روز بودن اطلاعات پزشک دارد.

اطلاع از آخرین تکنیک‌های جراحی و به حداقل رساندن آسیب جراحات عمل، از مهم‌ترین دستاوردهای این رویدادها است.

از خصوصیات مهم بهترین متخصص جراحی پلک، می‌توان به رعایت استاندارهای ایمنی و سلامتی توسط او، اشاره کرد. معمولاً پزشکانی که از لحاظ علمی، در درجه مطلوبی قرار دارند، به‌هیچ‌وجه، بر روی سلامتی بیمار، ریسک نمی‌کنند.

خصوصاً در جراحی‌های زیبایی، این حساسیت بسیار بیشتر است. بهترین جراح بلفاروپلاستی، استانداردهای ایمنی را در جراحی‌ها رعایت می‌کند و سلامتی مراجعه‌کننده، مهم‌ترین اصل در جراحی توسط او است.

چطور می‌توان بهترین متخصص جراحی پلک را در تهران پیدا کرد؟

حساسیت و دقت در جراحی پلک، یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب جراح بلفاروپلاستی است. در این جراحی، پزشک با تخصص و تبحر خود، قسمت اضافی و دارای چین و چروک پلک را جدا می‌کند و با بخیه بسیار ظریفی به‌هم متصل می‌کند.

نکته اصلی، ظرافت جراحی است. اگر جراح، دستان پرتوان و ظریف‌کاری نداشته‌باشد، احتمال نامطلوب بودن نتیجه عمل بسیار زیاد است.

اگر علاقه‌مند به پیدا کردن بهترین متخصص جراحی پلک در تهران هستید، بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کنید تا با راهنمایی‌هایی که در ادامه خواهیم کرد، موفق به پیدا کردن بهترین متخصص جراحی پلک تهران شوید.

از دوستان و آشنایان در مورد بهترین متخصص جراحی پلک بپرسید!

بهترین منبع برای معرفی پزشک، اطرافیان شما است؛ کسانی‌ که قبلاً جراحی پلک را، توسط یکی از همین جراحان انجام داده‌اند. سعی کنید از اطرافیانی که قبلاً جراحی بلفاروپلاستی انجام داده‌اند، در خصوص پزشکان خوب در این حوزه سوال کنید. با سوال از دوستان خود، می‌توانید لیست پرباری از بهترین پزشک جراحی پلک در تهران بنویسید و سپس به بررسی تک به تک این پزشکان بپردازید.

شبکه‌های اجتماعی بهترین فضا برای دست‌یابی به اطلاعات و نمونه‌کارهای جراحی پزشکان است.

در شبکه‌های اجتماعی بهترین متخصص جراحی پلک را پیدا کنید!

بهتر است هشتگ‌های مرتبط با جراحی پلک یا جراحی بلفاروپلاستی را جست‌و‌جو کنید. با این‌کار، به حجم زیادی از عکس‌ و اطلاعات دست پیدا‌می‌کنید.

ضمن بررسی نام پزشکان و نمونه‌کارهای آن‌ها، میزان ظرافت و تغییرات عکس‌های قبل و بعد را مشاهده کنید. کامنت‌های هر پیج را بررسی کرده و نظرات مثبت و منفی از رفتار، نوع برخورد پزشک و همچنین نتیجه کار او را ببینید. بعد از این مرحله، پزشکانی که مورد تاییدتان بوده‌اند، در لیست قبلی یادداشت کنید.

از پزشکان برگزیده در لیستتان، وقت مشاوره حضوری بگیرید!

بهترین اطلاعات، زمانی به‌دست می‌آید که حضوراً به مطب پزشک مراجعه کنید. مراجعه حضوری و مشاوره رو‌در‌رو با پزشک، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که، شما را به بهترین جراح پلک متصل می‌کند. سعی کنید تمام سوالات ذهنی‌تان را لیست کنید و در مراجعه حضوری از پزشک سوال کنید. هیچ سوالی را بی‌جواب نگذارید و تمام نگرانی‌هایتان را با پزشکتان مطرح کنید.

در ادامه، سوالات رایجی را که در جلسه مشاوره حضوری لازم است بپرسید، خواهیم گفت. سعی کنید در جلسه مشاوره، در خصوص دوران نقاهت بعد از جراحی پلک سوال کنید و مطلع شوید که چه مدت زمان نیاز به مرخصی دارید. معمولاً سه روز بعد از عمل پلک، می‌توانید فعالیت‌های عادی شخصی را انجام دهید و بعد از یک هفته، به زندگی عادی بازگردید.

نمونه کارهای بهترین پزشکان متخصص جراحی پلک را بررسی کنید!

در مراجعه حضوری به مطب پزشک، سعی کنید عکس‌های قبل و بعد بیمارانی که کاری مشابه شما انجام داده‌اند و شرایط سنی یکسانی با شما داشته‌اند را مشاهده کنید. سعی کنید در هنگام مشاهده عکس‌های قبل و بعد این افراد، پارامترهای مهم در ارزیابی پزشک را به‌طور کامل درنظر بگیرید و بررسی کنید.

معمولاً، بهترین پزشکان متخصص جراحی پلک در تهران، نمونه‌کارهای زیادی برای نمایش دارند. پس سر فرصت، این نمونه‌کارها را مشاهده کنید و ارزیابی دقیقی از آن‌ها داشته‌باشید، تا بتوانید انتخاب خوبی داشته‌باشید.

برای ویزیت و مشاوره رایگان با مشاوران ما در کلینیک دکتر آرش نجف‌بیگی تماس بگیرید.

.

با بررسی کامنت‌ها و نظراتی که در صفحات اجتماعی پزشک موردنظرتان مشاهده می‌کنید، می‌توانید اطلاعاتی کلی در خصوص وی، کسب کنید.

تحقیقات محیطی در مطب پزشک متخصص جراحی پلک انجام دهید!

در مطب جراح بلفاروپلاستی، می‌توانید مدت‌ زمان انتظارتان را به پرس و جو و تحقیق در خصوص پزشک بپردازید. با این‌کار، اطلاعات واقعی، از افرادی کسب می‌کنید که یا با پزشک آشنایی قبلی دارند و یا قبلاً توسط او جراحی شده‌اند. این اطلاعات بسیار ارزشمند است و شما را برای انتخاب بهترین پزشک جراحی پلک راهنمایی می‌کند. سعی کنید گپ و گفت را خیلی دوستانه با مراجعه کنندگان شروع کنید و حالتی بازجویانه نداشته‌باشید.

تحقیق در صفحات اجتماعی در مورد بهترین پزشک زیبایی

این روزها، اکثر پزشکان نامی، برای فعالیت در سطح کشور و سطوح بین‌المللی، از صفحات اجتماعی و دنیای مجازی استفاده می‌کنند. معمولاً صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام، فضای مناسبی جهت دریافت اطلاعات در مورد جراح موردنظر است.

سعی کنید با دقت زیادی این کار را انجام دهید تا متوجه کامنت‌های اغراق آمیز و غیرواقعی شوید. در این فضاها، امکان دسترسی به سایر کاربرانی که پزشک را بیشتر می‌شناسند، نیز وجود دارد.

تحقیقات محیطی در مطب پزشک متخصص جراحی پلک انجام دهید!

در مطب جراح بلفاروپلاستی، می‌توانید مدت‌ زمان انتظارتان را به پرس و جو و تحقیق در خصوص پزشک بپردازید. با این‌کار، اطلاعات واقعی، از افرادی کسب می‌کنید که یا با پزشک آشنایی قبلی دارند و یا قبلاً توسط او جراحی شده‌اند.

این اطلاعات بسیار ارزشمند است و شما را برای انتخاب بهترین پزشک جراحی پلک راهنمایی می‌کند. سعی کنید گپ و گفت را خیلی دوستانه با مراجعه کنندگان شروع کنید و حالتی بازجویانه نداشته‌باشید.

تحقیق در صفحات اجتماعی در مورد بهترین پزشک زیبایی

این روزها، اکثر پزشکان نامی، برای فعالیت در سطح کشور و سطوح بین‌المللی، از صفحات اجتماعی و دنیای مجازی استفاده می‌کنند. معمولاً صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام، فضای مناسبی جهت دریافت اطلاعات در مورد جراح موردنظر است.

با بررسی کامنت‌ها و نظراتی که در صفحات اجتماعی پزشک موردنظرتان مشاهده می‌کنید، می‌توانید اطلاعاتی کلی در خصوص وی، کسب کنید.

سعی کنید با دقت زیادی این کار را انجام دهید تا متوجه کامنت‌های اغراق آمیز و غیرواقعی شوید. در این فضاها، امکان دسترسی به سایر کاربرانی که پزشک را بیشتر می‌شناسند، نیز وجود دارد.

عوارض جراحی پلک توسط پزشکان غیر متخصص

همان‌طور که توضیح دادیم، جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، یکی از ظریف‌ترین جراحی‌های صورت محسوب می‌شود. جراحی پلک، به‌دلیل نزدیکی به بافت چشم‌ها، آسیب‌پذیری بیشتری دارد. عوارض جراحی پلک توسط پزشکان غیر متخصص، جبران‌ناپذیر است. آسیب به بینایی، عدم تقارن پلک‌ها، تغییر نامطلوب فرم چشم‌ها، عفونت در نواحی جراحی‌شده، برداشتن زیاد پلک و بازماندن چشم‌ها پس از جراحی، از ‌جمله عوارض نامطلوب جراحی توسط پزشکان غیرمتخصص است؛ پس، برای جلوگیری از این موارد، جهت یافتن بهترین پزشک متخصص جراحی پلک، تلاش کنید.

نتیجه عمل بلفاروپلاستی توسط بهترین متخصص جراحی پلک چگونه است؟

اگر برای انجام جراحی پلک، به بهترین متخصص جراح بلفاروپلاستی مراجعه کنید، نتیجه عمل بسیار عالی خواهد بود. معمولاً این جراحی، به‌دلیل ظرافت زیادی که نیاز دارد، اگر توسط پزشک بی‌تجربه‌ای انجام شود، نتیجه خوبی نخواهد داشت. درمان افتادگی پلک و چین‌ و چروک‌های اضافی پلک بالا و پایین، از دستاوردهای جراحی بلفاروپلاستی است. اگر برای انجام جراحی، به بهترین جراح بلفاروپلاستی تهران مراجعه کنید، نه‌تنها مشکلتان درمان می‌شود، بلکه پس از جراحی، به فرم چشم‌های زیباتری دست‌پیدا‌می‌کنید.

این امر باعث می شود که انجام جراحی توسط یک متخصص خوب برای جراحی پلک بسیار مهم باشد . نتیجه‌ی کار یک جراح پلک متخصص کاملا با یک فرد بی تجربه مشهود است . این جراحی حساسیت بسیار بالایی دارد به همین منظور باید در انتخاب جراح ان بیشترین دقت را نمود  تا از اسیب به اینعضو حیاتی بدن جلوگیری شود .

دقت کنید که میزان هزینه جراحی توسط بهترین متخصص جراحی پلک، بستگی به سابقه، تجربه، تراکم جراحی ها و محلی که جراحی در آن انجام می‌شود، دارد.

هزینه جراحی پلک توسط بهترین متخصص جراحی پلک چقدر است؟

سوال رایجی که در خصوص جراحی‌های زیبایی پرسیده می‌شود، هزینه آن است. برای اطلاع از هزینه جراحی پلک، بهتر است در جلسه مشاوره حضوری، در خصوص هزینه از جراح بلفاروپلاستی خود سوال کنید.

هیچ‌گاه به‌دلیل هزینه پایین جراحی توسط پزشک بی‌تجربه، ریسک جراحی توسط او را نپذیرید. دقت کنید که هزینه درمان مشکلات بعدی که ناشی از بی‌تجربه‌ بودن پزشک است، بسیار بیشتر از هزینه اولیه جراحی خواهد بود.

حتی، احتمال جبران‌ناپذیر بودن آسیب‌های احتمالی برخی پزشکان در بعضی جراحی‌ها، بسیار زیاد است. پس هیچ‌گاه گول هزینه پایین جراحی را نخورید و به سابقه و کیفیت کارهای پزشکتان دقت کنید.

در نهایت به چه کسی به عنوان بهترین متخصص جراحی پلک مراجعه کنیم؟

بر اساس تحقیقات صورت گرفته توصیه می شود که برای انجام یک جراحی پلک مناسب باید به جراحی مراجعه کنید که فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی داشته باشد، چرا که در زمینه جراحی‌های پلاستیک، دانش و مهارت کافی را دارد. همچنین به نتایج دیگر جراحی‌ها، گواهی‌نامه‌های علمی و معتبر، محیط کلینیک و تیم دستیاران وی نیز دقت کنید. همچنین مشاوره رایگان و در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نیاز شما پیش از جراحی، یکی از نشانه‌های اخلاق حرفه‌ای بهترین جراح پلک خواهد بود.

جراحی‌های زیبایی، با هدف زیباتر شدن انجام می‌شوند؛ هر چند، جراحی پلک نوعی جراحی درمانی-زیبایی است. پس سعی کنید در انتخاب پزشک جراح بلفاروپلاستی، نهایت دقت را به‌خرج دهید تا موفق به یافتن بهترین پزشک جراحی پلک شوید. مطمئن باشید، صرف وقت برای پیدا کردن بهترین متخصص جراحی پلک، در نتیجه جراحی، تاثیر بسیار زیادی دارد. پس با پشتکار و دقت به نکاتی که گفته شد، این‌کار را انجام دهید.

برای جراحی‌هایی که در ناحیه صورت انجام می‌شود، علاوه‌بر تخصص و مدارک تحصیلی پزشک، ذوق و شوق هنری و زیبایی شناسی، نقش مهمی در نتیجه عمل دارد. اگر پزشک باتجربه و متخصصی، اقدام به جراحی پلک نماید و بدون درنظرگرفتن عناصر زیبایی شناسی چهره، این عمل را انجام دهد، نتیجه آن در عین بی‌نقص بودن، زیبایی ندارد. در واقع، عمل به‌گونه‌ای انجام شده‌است که هیچ ایرادی نمی‌توان از آن گرفت، اما زیبایی که انتظار داشتیم، محقق نمی‌شود. به‌همین‌دلیل، بهتر است با بررسی دقیق‌تر نمونه‌کارهای قبل و بعد پزشک موردنظرتان، درک او از زیبایی شناسی چهره را بررسی کنید. قطعاً این درک، یکی از مهم‌ترین پارامترهای انتخاب بهترین پزشک جراحی پلک خواهد بود.

با همه این توضیحات در پایان بد نیست با دکتر آرش نجف بیگی آشنا شوید. دکتر نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک حال حاضر شهر تهران هستند. دکتر آرش نجف‌بیگی، دوره پزشکی عمومی و تخصص جراحی عمومی خود را در دانشگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش طی کرده‌اند. همچنین مقطع فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را نیز در بیمارستان حضرت فاطمه دانشگاه تهران (نخستین مرکز جراحی پلاستیک کشور) گذرانده‌اند.

دکتر آرش نجف بیگی در دو کلینیک جردن و سعادت آباد خود، به جراحی‌های پلاستیک و زیبایی می‌پردازند و در زمینه انجام جراحی‌های جوان‌سازی صورت مانند انواع لیفت و جراحی پلک، تخصص دارند. برای آشنایی بیشتر با دکتر نجف بیگی می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • عضو هیات علمی دانشگاه
  • عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی
  • عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا
  • فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
  • طبق دیدگاه انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران: یکی از فعال‌ترین جراحان پلاستیک کشور است
  • دارای گواهینامه‌های ISO 9001:2015 و ISO10002:2018 از DEF که نشانه کیفیت بالا و رعایت استانداردهای جهانی در کلینیک‌های تخصصی زیبایی دکتر آرش نجف‌بیگی است.

برای ویزیت و مشاوره رایگان با مشاوران ما در کلینیک دکتر آرش نجف‌بیگی تماس بگیرید.

.

حال که درباره بهترین جراح پلک و ویژگی های آن، اطلاعات درستی کسب کرده اید می توانید از مقالاتی که در پایین هستند اطلاعات تکمیل تری دریافت کنید یا برای خواندن تجربیات دیگران در این زمینه، نظرات کاربران را در انتهای مقاله بخوانید.

[bs-heading title=”اطلاعات تماس کلینیک دکتر نجف بیگی” show_title=”1″ icon=”fa-comments” title_link=”” heading_color=”” heading_style=”default” heading_tag=”h3″ bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″ bs-text-color-scheme=”” css=”” custom-css-class=”” custom-id=””]

کلینیک سعادت‌آباد

کلینیک جردن

کلینیک دکتر نجف بیگی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از فعال‌ترین جراحان پلاستیک حال حاضر شهر تهران هستند. دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش گذرانده‌اند و مقطع فوق

پست های محبوب

تماس با ما

مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر

مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر