کلینیک جراحی زیبایی اندام و صورت دکتر نجف بیگی

قابل توجه آقایان! خداحافظی با سینه‌های زنانه و بزرگ با ژنیکوماستی!

آیا نسبت به سینه‌های خود احساس بدی دارید؟ آيا هنگام شنا یا ورزش احساس ناراحتی می‌کنید و از بدن بدون لباس خود معذب هستید؟ با ژنیکوماستی از این دردسرها خبری نیست!

ویدئو معرفی

قابل توجه آقایان! خداحافظی با سینه‌های زنانه و بزرگ با ژنیکوماستی!

ژنیکوماستی

حذف شل‌شدگی و افتادگی سینه

با ژنیکوماستی، سینه زنانه و بزرگ مردان به طور موثری از بین می‌رود.

درمان بدون درد

ژنیکوماستی به سادگی و با کاهش درد و زمان بازیابی، برجستگی سینه را برطرف می‌کند.

بدون جای زخم و اسکار

با روش ژنیکوماستی هیچ رد زخمی بر جا نخواهد ماند.

هر آنچه درباره جراحی ژنیکوماستی باید بدانید . . .

معرفی جراحی ژنیکوماستی

ژنیکوماستی چیست؟

در آناتومی بدن آقایان، سینه هیچ برجستگی فاحشی ندارد. در واقع، به‌دلیل تفاوت‌هایی که در سطح هورمون زنانه و مردانه وجود دارد، ناحیه سینه در مردان و زنان کاملا باهم متفاوت است؛ اما گاهی به دلایل هورمونی، ژنتیکی یا چاقی، این تفاوت از بین می‌رود و سینه آقایان با حجمی از چربی یا بافت متورم‌شده مواجه می‌شود.

در چنین شرایطی معمولا حجم سینه بیشتر می‌شود و ابعاد آن تغییر می‌کند. گاهی نیز سینه‌ها دچار شل‌شدگی و کشیدگی به سمت پایین می‌شوند. در این حالت، معمولا باید به روش‌های درمانی فکر کنید تا از پیشروی ژنیکوماستی جلوگیری کنید و رفع آن را به بهترین شکل انجام دهید.

شایع‌ترین سن بروز ژنیکوماستی

طبق تحقیقات انجام شده  کلینیک کلیولند، بیش از نیمی از پسران در سنین  ۱۳ الی ۱۹ سال، دچار ژنیکوماستی هستند. یک سوم از این افراد تنها در دوران بلوغ چنین شرایطی را تجربه می‌کنند و بلافاصله بعد از ایجاد تعادل هورمونی در بدن و رشد مناسب، ژنیکوماستی در آن‌ها بهبود پیدا می‌کند.

معمولا شروع بروز ژنیکوماستی گرید یک، از همین سن و سال است و به ندرت اتفاق می‌افتد که فردی در بزرگسالی شاهد چنین تغییراتی باشد؛ مگر در زمان برهم خوردن نظم هورمونی بدن و ترشح هورمون‌های زنانه در مردان.

حدود سه سال زمان می‌برد تا ژنیکوماستی در پسرها بهبود یابد، اما در صورتی‌که با گذشت این مدت بهبودی حاصل نگردد، دخالت پزشکی اهمیت فراوانی در کنترل آن دارد.

استفاده در درمان‌های دارویی در فاز اول، این شرایط را بهبود می‌بخشد. در صورت عدم پاسخگویی به درمان و گذشت مدت زمان سه سال، درمان به روش جراحی، تنها گزینه پیش رو است.

علائم و نشانه‌های ژنیکوماستی چیست؟

معمولا تمامی مشکلات، بیماری‌ها و اختلالاتی که در بدن انسان ایجاد می‌شود، نشانه‌هایی برای بروز دارد. با اطلاع از این نشانه‌ها می‌توانید نوع بیماری را تشخیص دهید و به پزشک متخصص در همان حوزه مراجعه کنید. از نشانه‌های ژنیکوماستی می‌توان به احساس درد و حساسیت در نوک پستان مردان اشاره کرد. این مشکل معمولا از ابتدایی‌ترین علائم ژنیکوماستی است.

تورم بافت سینه در مردان به همراه درد و گاهی ترشح در نوک پستان، از علائمی است که با مشاهده آن می‌توانید احتمال بروز ژنیکوماستی بدهید. در برخی موارد نیز، احساس درد در شانه‌ها و بافت سینه به‌صورت انتشاری صورت می‌پذیرد که می‌تواند یکی از علائم ژنیکوماستی باشد.

با مشاهده علائم چه زمانی باید به پزشک متخصص مراجعه کنید؟

در تمامی بیماری‌ها و اختلالاتی که نظم طبیعی بدن را برهم می‌زند، لزوم تشخیص زود هنگام و شروع پروسه درمان، اهمیت زیادی دارد. حتی خطرناک‌ترین بیماری‌ها نیز، درصورت تشخیص به‌موقع امکان درمان دارند.

در خصوص ژنیکوماستی مردان نیز شرایط چنین است. باید بلافاصله با مشاهده علائم درد در ناحیه سینه، ترشح در نوک سینه، تورم و تغییر سایز سینه، به پزشک متخصص مراجعه کنید.

پروسه تشخیص و بررسی ژنیکوماستی مردان چیست؟

معمولا اگر فردی با علائم ژنیکوماستی به پزشک متخصص مراجعه کند، طبق پروتکل تشخیصی اعلام شده توسط کلینیک مایو آمریکا، پزشک متخصص به ترتیب عوامل مختلفی را بررسی می‌کند. در ابتدا سن فرد را درنظر می‌گیرد که آیا در سن بلوغ قرار گرفته است یا خیر. سپس مصرف داروهای عضله ساز و سابقه بدنسازی و مصرف داروهای رایج در بدنسازی را بررسی می‌کند.

بعد از این مرحله، باید وضعیت کبد و کلیه در فرد، مورد بررسی قرار گیرد. بررسی هورمونی نیز، بخش مهمی از تشخیص ژنیکوماستی است که معمولا با آزمایشات ساده‌ای انجام می‌شود. آخرین احتمال در پروسه تشخیص، سندرم کلاین فلتر است. طبق مقاله منتشر شده از دکتر Ronald S Swerdloff پزشک متخصص غدد، در این سندرم که اختلال ژنتیکی و کروموزومی در مردان است، معمولا نشانه‌ای از موروثی بودن دیده نمی‌شود و علت بروز آن نیز مشخص نیست.

چرا انتخاب کلینیک زیبایی

دکتر آرش نجف بیگی

چرا انتخاب کلینیک زیبایی

دکتر نجف بیگی

دارای گواهینامه‌های ISO 9001:2015 و ISO10002:2018 از DEF که نشانه کیفیت بالا و رعایت استانداردهای جهانی در کلینیک‌های تخصصی زیبایی دکتر آرش نجف‌بیگی است:
کلینیک جردن و کلینیک سعادت‌آباد

هیات علمی دانشگاه

ارائه تمام خدمات زیبایی بدن٬ پوست و مو٬ جراحی زیبایی صورت و … به صورت تخصصی با بیش از ۱۲ سال سابقه و ۱۲۰۰

عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا

ارائه تمام خدمات زیبایی بدن٬ پوست و مو٬ جراحی زیبایی صورت و …

خدمات منحصر بفرد کلینیک ما

خدمات اختصاصی ، متمایز

ویژه جراحی ژنیکوماستی

در کلینیک دکتر نجف بیگی

مشاوره رایگان کلینیک قبل از جراحی ژنیکوماستی

ژنیکوماستی سریع‌ترین روش برای حذف سینه‌های زنانه، رفع شل و افتادگی سینه‌ها و خارج کردن چربی‌های اضافی این منطقه برای مردان است. ژنیکوماستی از چند مرحله تشکیل شده است:

مشاوره رایگان با پزشک و تعیین فرم نهایی سینه
جراحی ژنیکوماستی در یک جلسه
پایان جراحی، گذراندن دوره نقاهت و مراقبت‌های پس از جراحی
تزریق چربی به صورت

مشتریان جراحی ژنیکوماستی

آیا از سینه‌های بزرگ و افتاده خود خجالت می‌کشید؟ ژنیکوماستی، معجزه‌ای برای مردان!

امید عباس‌زاده

جراحی ژنیکوماستی

پس از سال ها احساس خجالت در مورد فرم و مدل سینه ام، تصمیم گرفتم تحت عمل جراحی ژنیکوماستی قرار بگیرم. این عمل خیلی موفقیت آمیز بود و من از نتیجه آن بسیار راضی هستم. قفسه سینه من طبیعی و صاف به نظر می رسد و دیگر زنانه نیست و احساس اعتماد به نفس بیشتری نسبت به قبل دارم. من این عمل را به همه کسانی که می خواهند از شر سینه های بزرگ و زنانه خلاص شوند و دوباره اعتماد به نفس پیدا کنند به شدت توصیه می کنم.

تجربه های مشتریان ما

درباره جراحی ژنیکوماستی

قبل و بعد ژنیکوماستی

امید عباس‌زاده

چرا انتخاب کلینیک زیبایی دکتر نجف بیگی

جراحی ژنیکوماستی

با مشاوره رایگان قبل از عمل ژنیکوماستی با آرامش خاطر بدن خود را به ما بسپارید.

اگر هنوز هم درباره جراحی ژنیکوماستی سوالی دارید

پرسش های متداول جراحی ژنیکوماستی

سوالات متداول شما

درباره ژنیکوماستی

اگر هنوز هم درباره ژنیکوماستی سوالی دارید

نظرات و سوالات شما از دکتر نجف بیگی

سوالات شما درباره جراحی ژنیکوماستی

از دکتر نجف بیگی

سلام، پسر من ۱۶ سالشه و دوره بلوغ رو داره طی می‌کنه و به خاطر سینه‌های بزرگش خیلی ناراحته. می‌‌خواستم ببینم جراحی ژنیکوماستی تو این سن هم انجام میشه؟

سلام، خیر. برای جراحی ژنیکوماستی باید تا رسیدن به سن ۱۸ سالگی صبر کند. توصیه می‌شود اگر رشد سینه نامتعارف است، در این فاصله زمانی با پزشک فوق تخصص غدد نیز مشورت کنید تا از نظر هورمونی بررسی شود.