1. خانه
  2. /
  3. جراحی بینی (رینوپلاستی)
  4. /
  5. جراحی بینی مردان و شناخت بهترین فرم آن و تفاوت بینی مردانه و زنانه

جراحی بینی مردان و شناخت بهترین فرم آن و تفاوت بینی مردانه و زنانه

دکتر آرش نجف بیگی

بهترین فرم بینی مردانه با جراحی

عمل بینی مردانه، روشی برای تغییر شکل، تغییر اندازه بینی و یا بهبود عملکرد آن می‌باشد. به طور کل، سه عملکرد برای این جراحی در نظر گرفته می‌شود. این سه عملکرد شامل بهبود سایز و فرم بینی، ایجاد تعادل در ساختار کل صورت و بهبود عملکردهای بینی می‌باشد.

برای داشتن یک جراحی موفقیت آمیز بایستی ویژگی‌های بینی و پوست آن و همچنین تناسب آن با دیگر اجزای صورت برای گرفتن بهترین نتیجه درنظر گرفته شود. علاوه بر ظاهر بینی باید به عملکرد نیز توجه شود. در بسیاری موارد، یک جراح ماهر می‌تواند تنفس را در طی یک عمل جراحی بینی با اصلاح نقص‌های عملکردی مانند آسیب ناشی از حوادث قدیمی یا سپتوم انحراف یافته با عمل بینی انحرافی بهبود بخشد.

تمام این اقدامات باید توسط بهترین جراح بینی در تهران که یک پزشک متخصص و متبحر است، صورت ‌گیرد، تا بهترین نتیجه را در پی داشته باشد. جراحی بینی مردان مانند جراحی بینی بانوان امروزه طرفدارن زیادی پیدا کرده است. در کنار تأثیر فک، چانه و گوش، بینی به عنوان مهمترین عضو صورت است که بر روی برداشتی که سایر افراد از شخصیت شما دارند، بسیار مؤثر است.

در این ویدئو دکتر آرش نجف بیگی بینی بیمار قبل از عمل را با فرم آن بعد از عمل مقایسه میکند. برای این بیمار فرم، کجی بینی، انحراف و قوز بینی اصلاح  شد.

چنانچه فرصت مطالعه کل محتوای مقاله را ندارید، با کلیک روی خلاصه مقاله و مطالعه آن، به اطلاعات مختصر و مفیدی دست پیدا کنید.

بهترین فرم بینی مردانه

عمل جراحی بینی به طور سنتی به روشی برای کوچکتر کردن بینی و بالا بردن نوک آن گفته می‌شود. در حالی که زنان بیشتر تمایل دارند که بینی خود را کوچک نمایند و فرم آن را تغییر دهند، مردان متقاضی این عمل، علاقه‌ای به “زنانه‎ کردن” بینی خود ندارند. در واقع بهترین فرم بینی مردانه ظاهری طبیعی دارد به طوری که نوک بینی رو به بالا نداشته و شکلی طبیعی دارد.

بینی نقش مهمی در نحوه مشاهده صورت دارد؛ بنابراین، قرار دادن یک بینی زنانه بر روی صورت مردانه ممکن است هارمونی صورت را مختل کند. با توجه به تأثیری که بهبود شکل و فرم بینی بر روی جذابیت صورت می‌گذارد، عمل زیبایی بینی در آقایان به عنوان محبوب‌ترین عمل زیبایی در میان مردان شناخته می‌شود.

جراحی بینی مردان گاهی اوقات، تنها به معنای صاف کردن بینی و فقط کمی باریک شدن نوک است؛ بدون اینکه کل بینی بیش از حد باریک شود. در ادامه، به بررسی تفاوت‌ها و ویژگی‌های عمل زیبایی بینی در آقایان می‌پردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع عمل های بینی که توسط دکتر نجف بیگی انجام می‌شوند، مقالات عمل بینی استخوانی و عمل بینی طبیعی را مطالعه کنید.

ویژگی جراحی بینی مردان

جراحی بینی مردان از نظر تکنیک‌ها تفاوت زیادی با عمل بینی خانم‌ها ندارد اما در نتایج، باید ویژگی‌های مردانه صورت را در نظر گرفت. دکتر سالیوان از انجمن جراحان پلاستیک امریکا، در مورد جراحی بینی مردان، نکاتی را مد نظر قرار داده است.

طی مشاوره اولیه، معمولا یک یا دو آینه به مراجعه کننده مرد می‌دهیم و با هم جزئیات بینی او را مرور می‌کنیم. موارد بسیاری ممکن است در جراحی بینی، در نظر گرفته شود:

  • از بین بردن برجستگی پل بینی، به شکلی که قوس بینی چندان تو رفته نشود. قوز بینی را ممکن است بتوان بدون بی‌هوشی و طی یک عمل تقریبا سرپایی و با بی‌حسی موضعی نیز انجام داد.
  • تغییر شکل نوک بینی که بخش بسیار مهمی است و با عمل نوک بینی خانم‌ها کمی متفاوت خواهد بود.
  • باریک کردن بینی که باید با دقت بسیاری انجام شود تا از نظر زیبایی شناسی کاملا با دیگر بخش‌های صورت، هماهنگ و متناسب باشد. در غیر این صورت یک چهره مردانه را از بین خواهد برد.
  • سوراخ‌های بینی نیز ممکن است کمی تنگ و کوچک شوند. این کار نیز ممکن است با تغییر در نوک بینی، در ارتباط قرار گیرد و باهم انجام شوند.
  • تغییر اندازه بینی (کوچک یا بزرگتر کردن، برای اینکه از نظر زیبایی ظاهری، متناسب با صورت شما باشد) که ممکن است با تغییر در ساختار غضروف بینی انجام شود.
  • تغییر زاویه بین بینی و لب بالایی، در صورت مفید بودن. سر بالا کردن بینی در مردان بهتر است 5 تا 10 درجه کمتر از عمل بینی خانم‌ها باشد.
  • هر ویژگی دیگری که دوست دارید در مورد آن بحث کنید، یا اینکه یک فرم طبیعی برای بینی شما ایجاد خواهد کرد.
فرم بینی مردانه قبل و بعد از جراحی بینی مردان توسط دکتر نجف بیگی

دکتر مالهلند از تورنتوی کانادا نیز در مورد ویژگی‌های جراحی بینی آقایان، به نکته ای اشاره می‌کند که بسیاری از آقایان کمتر از خانم‌ها به آن توجه دارند:

بینی یک عضو بسیار برجسته و مهم در ساختار و تعادل صورت است. هنگامی که بینی شما بزرگ باشد، می‌تواند بر دیگر ویژگی‌های صورت غلبه کند. از سوی دیگر بینی بسیار کوچک می‌تواند فاقد درجه مناسبی از مردانگی باشد.

به همین دلیل بینی‌های بزرگ مردان وقتی مورد یک جراحی اصولی قرار می‌گیرد، نه تنها به شخصیت و مردانگی فرد لطمه‌ای نمی‌زند، بلکه آن را تقویت می‌کند. از سوی دیگر مردانی که فکر می‌کنند باید بینی خود را خیلی کوچک کنند، در واقع تناسب صورت خود را خراب‌تر می‌کنند.

جراحی زیبایی بینی مردانه روشی است که با تغییر شکل و تغییر اندازه صحیح، بینی بسیار جذابی تولید می‌کند. البته جراحی بینی مردان می‌تواند مسائل عملکردی مربوط به تنفس و جریان هوا را نیز ترمیم کند. در نتیجه نیازی نیست تنها به موارد زیبایی عمل توجه کرد. در واقع گاهی باید از بخشی از خواسته‌های خود دست کشید تا سلامت بدن حفظ شود.

جراحی زیبایی بینی مردان یک عمل بسیار دشوار و تخصصی است که از تکنیک‌های بسیار ظریفی کمک می‌گیرد و نیاز به تجربه بالایی دارد. به همین دلیل در انتخاب جراح خود باید بسیار دقت داشته باشید.

بسیاری از پسران جوان در سنین زیر 18 سال، وقتی با تغییرات صورت ناشی از بلوغ مواجه می‌شوند، تصمیم به عمل بینی می‌گیرند. دکتر مالهلند و دکتر بل، معتقد هستند که بهترین سن برای جراحی بینی در مردان بعد از 19 سالگی است. در واقع باید فرایند بلوغ و تغییر چهره فرد تکمیل شود. بسیاری از ویژگی‌های منفی و یا عدم تناسب در بخش‌های مختلف چهره با پایان دوره بلوغ، خود به خود بهبود پیدا می‌کنند.

در واقع شکل و فرم بینی واقعی شما در سنین بعد از 20 سالگی مشخص خواهد شد. هرچند وجود برخی مشکلات تنفسی ممکن است به جراح شما این ایده را بدهد که عمل بینی را زودتر از سن 18 سالگی نیز انجام دهد. اما این مورد کاملا به مشاوره و معاینه تخصصی نیاز دارد و چیزی نیست که به تنهایی برای آن تصمیم بگیرید.

در این ویدیو نمونه جراحی دکتر آرش نجف بیگی برای بینی آقایان را مشاهده میکنید:

چه مردانی کاندیدای مناسبی برای جراحی زیبایی بینی هستند؟

مردان نیز به دلایل مختلف خواهان و متقاضی عمل بینی هستند، اما همه در نهایت، به دنبال بهبود فرم و اندازه آن می‌باشند. بعضی از بینی‌ها به دلایل وراثتی دارای فرم و اندازه‌ای است که با تغییر آن می‌توان به ظاهر بهتر دست یافت؛ اما در برخی موارد اتفاقات پیش‌آمده باعث نامتناسب شدن فرم بینی می‌شود، مثلأ بینی‌ای که دارای شکستگی است، برای بازیابی فرم اولیه، معمولأ نیاز به عمل پیدا می‌کند.

در موارد دیگر، مشکلات عملکردی نیاز به جراحی بینی مردان را ایجاد می‌کند، مشکلاتی مانند انحراف بینی که در تنفس اختلال ایجاد می‌کند. بنابراین، افرادی که دارای سپتوم‌های انحرافی هستند، به شدت از انجام جراحی زیبایی بینی به عنوان روشی برای بهبود توانایی نفس کشیدن خود استقبال می‌کنند.

قبل و بعد عمل بینی آقا با افتادگی نوک بینی توسط دکتر آرش نجف بیگی

نهایتأ جراحی زیبایی بینی یک راه حل خوب و دائمی برای حل مسائل زیبایی شناختی است. به طور کل، افرادی که دارای مشکلات زیر هستند، کاندیداهای عمل زیبایی بینی در آقایان هستند.
• پلی که خیلی برجسته و یا خیلی فرورفته است
• نوک بینی بلند یا بسیار کوتاه باشد
• نوک بینی پهن باشد
• سوراخ بینی بزرگ و نامتقارن باشد
• بینی‌ای که خیلی پهن باشد و نیاز به عمل بینی پهن داشته باشند یا خیلی باریک باشد
• بینی که دچار افتادگی شده است
• بینی کج که تقارن صورت را بهم زده است

قبل و بعد از عمل بینی اقایی با بینی افتاده

باید بدانیم با وجود اینکه جراحی بینی مردان گزینه‌ای بسیار جذاب برای افراد است و در اکثر جنبه‌های زندگی آن‌ها تفاوت‌های مثبتی ایجاد می‌کند، اما این بدان معنی نیست که همه افراد برای استفاده از آن واجد شرایط هستند. پزشکان می‌گویند کاندیدای ایده‌آل برای عمل زیبایی بینی در آقایان فردی است که خصوصیات زیر را دارد:
• از نظر سلامتی در وضعیت مناسبی قرار دارد.
• از استخوان و غضروف کافی برای ایجاد تغییرات متناسب با جراحی بینی مردان برخوردار است.
• به دلایل کاربردی یا زیبایی می‌خواهد شکل بینی خود را تغییر دهد.
• زمان کافی برای دوران بهبودی بعد از جراحی را دارد.
• انتظارات معقولی از نتایج جراحی بینی مردان دارد.

تفاوت عمل بینی مردانه و زنانه

از نظر یک جراح با مهارت، بین عمل جراحی بینی مردان و جراحی زیبایی بینی بر روی زنان تفاوت معناداری وجود دارد. شکل بینی عامل مهمی در ایجاد و حفظ ظاهر مردانه است. هنگامی که بینی فرد با جراحی پلاستیک دچار تغییراتی می‌شود، بایستی این تغییرات متعادل و متناسب با بقیه اجزای صورت باشد، در حالی که همچنان جذابیت مردانه خود را حفظ می‌کند.

جراحی بینی مردان علاوه بر اینکه یک عمل جراحی پلاستیک معمول بینی است که به بیمار کمک می‌کند تا ظاهری بهتر داشته باشد، به ویژگی‌های منحصر به فرد صورت مردان تأکید دارد.

تناسب بینی در آقایان

بینی متناسب مردان معمولاً دارای یک پل کمی برجسته یا مستقیم و نوک بینی است که با زاویه‌ای 90 درجه بین بینی و لب فوقانی قرار گرفته است. برای مقایسه، بینی متناسب زنان اغلب دارای یک پل ملایم‌تر و زاویه‌ای بیشتر با لب فوقانی است.
همچنین، در بسیاری از موارد، بینی مردان دارای یک پل برجسته‌تر است و معمولأ از بینی یک زن پهن‌تر است.
بینی مردان به طور کلی، دارای نوکی بزرگ‌تر از بینی زنان است. بنابراین، جراحی بینی مردان با ویژگی‌های صورت یک مرد و ظاهری که از آن انتظار می‌رود، عمل می‌شود. عمل زیبایی بینی در آقایان تضمین می‌کند که یک بیمار می‌تواند در نتیجه از یک بینی زیبا، متناسب و مردانه بهره ببرد.

چگونه عمل بینی مردانه از جراحی زیبایی بینی برای زنان متفاوت است؟

اگرچه روش‌های جراحی بینی مردان و زنان به طور کلی مشابه هستند، اما اهداف زیبایی‌شناختی مرتبط با این جراحی‌ها متفاوت است.

مردان معمولأ برای صاف کردن پل بینی خود و ایجاد تناسب بین پهنای وسط و نوک بینی متقاضی این عمل می‌شوند، در حالی که زنان برای باریک کردن بینی و بالا بردن نوک آن به این عمل روی می‌آورند.

برای دریافت بهترین نتیجه پزشک معالج، بیمار را کاملأ بررسی می‌کند و مشاوره‌ای متناسب انجام می‌دهد. وی بینی بیمار را ارزیابی می‌کند و از اهداف جراحی بینی که فرد در نظر دارد، آگاهی کسب می‌کند.

توجه به دیگر اجزا صورت و تناسبات بین آن‌ها نکته مهمی است که پزشک باید در نظر بگیرد.

در نتیجه، بایستی بینی به صورتی تغییر کند که قوس روی آن بیش از اندازه پایین نرفته باشد، پهنای بینی و نوک آن متناسب با چهره فرد باشد و کمتر از نمونه زنانه آن باریک شده باشد. همچنین، در جراحی بینی مردان نوک بینی باید زاویه‌ای متناسب و حدود 90 درجه با قسمت بالای لب را حفظ کند تا بر ظاهر مردانه فرد اثر نامطلوبی بر جا نگذارد.

مردان معمولأ انتظار دارند، پس از عمل، بینی خود را با پلی محکم‌تر و برجسته‌تر و نوکی پایین‌تر از حالت زنانه ببینند. اگر چه زیبایی‌شناسی زن و مرد متفاوت است، هر جراحی باید صرف نظر از جنسیت بیمار خود، کاملاً متناسب با هر بیمار به بررسی نیاز بیمار و خواست وی بپردازد.

در کل، یک پزشک متخصص و متبحر بسیار توجه می‌کند تا آناتومی ذاتی هر یک از مردان را در نظر بگیرد تا بتواند طبیعی‌ترین نتیجه ممکن را به بیماران خود ارائه دهد.

چرا جراحی بینی برای مردان دشوارتر است؟

جراحی بینی در حالی که بسیار پرطرفدار است و در کشورهایی مانند امریکا و ایران، سالانه بیش از 200 هزار عمل جراحی بینی انجام می‌شود؛ با این حال یکی از سخت‌ترین و چالش برانگیزترین عمل‌های زیبایی نیز هست. بینی در مرکز صورت قرار دارد و از روبرو و نیم رخ به شکل‌های مختلف دیده می‌شود. به همین دلیل ایجاد یک شکل و فرم مناسب برای آن، کار بسیار دقیق و حساسی است.

جالب است بدانید که از دید بسیاری از جراحان زیبایی، جراحی بینی مردان بسیار دشوارتر و سخت‌تر از بینی خانم‌ها است! این امر دو دلیل دارد، یکی تفاوت‌های ساختاری و تناسب‌ها در صورت مردان است و دیگری، به سخت‌گیری و حساسیت بالای آقایان و داشتن خواسته‌های دقیق و مشخص برمی‌گردد. در واقع رسیدن به بینی که مورد رضایت آقایان باشد بسیار سخت‌تر از عمل زیبایی بینی برای خانم‌ها است!

دکتر راد روهریچ در مقاله پزشکی که در مورد عمل بینی آقایان نوشته است، مشکل بودن این کار را به خوبی توصیف کرده است:

بیماران و متقاضیان مرد برای عمل بینی، تمایل به شکایت بیشتری دارند و در جلسات مشاوره قبل از عمل نیز توجه کمتری به صحبت‌ها و توضیحات جراح خود دارند. برای جراح بسیار مهم است که بررسی کند آیا بیمار مرد قبل از انجام یک عمل جراحی بینی، اهداف و خواسته‌های واقعی دارد؟ جراح باید تأیید کند که بیمار یا متقاضی مرد، تمام خطرات، مزایا و گزینه‌های موجود را به درستی شنیده و درک کرده است.

همچنین ضروری است که ویژگی‌های مردانه برای بیماران رینوپلاستی مرد حفظ شود. کاهش بیش از حد پشت بینی یا اصلاح زیاد نوک آن، نتایج ناخوشایندی را برای مردان ایجاد می‌کند.

بحث جامعی در مورد ارزیابی مناسب بینی مرد، برنامه‌ریزی جراحی، استفاده از تکنیک‌های حین عمل و البته مراقبت‌های بعد از عمل وجود دارد که توسط جراحان فوق تخصص پلاستیک و زیبایی مورد توجه و استفاده قرار می‌گیرد. این موارد به جراحان پلاستیک امکان ایجاد بینی هماهنگ و متعادل نسبت به بقیه صورت را می‌دهند.

با این وجود همکاری بیمار، داشتن یک خواسته منطقی از جراحی بینی و در نهایت رعایت دقیق و کامل مراقبت‌های بعد از عمل بسیار مهم هستند که معمولا آقایان در این زمینه، نسبت به خانم‌ها دقت کمتری دارند.

4 دلیل محبوبیت عمل زیبایی بینی در آقایان

جراحی بینی مردان و تغییر شکل بینی، محبوب‌ترین گزینه‌های جراحی پلاستیک صورت در آقایان است. انجمن جراحان پلاستیک آمریكا (ASPS) گزارش داد كه بیش از 53،000 عمل جراحی بینی مردان در یک سال در آمریكا انجام شده است.

علاوه بر این، این انجمن خاطرنشان كرد که جراحی زیبایی بینی در سال گذشته در بین کلیه اقدامات جراحی زیبایی مردان در رده اول قرار گرفت. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث افزایش تمایل افراد نسبت به اینگونه عمل‌ها می‌گردد. در ادامه، به بیان 4 دلیل اصلی محبوبیت عمل زیبایی بینی در آقایان می‌پردازیم.

  • بهبود تقارن صورت: برای مردانی که می‌خواهند تقارن صورت خود را بهبود بخشند، ممکن است بهترین گزینه جراحی بینی مردان باشد. فرد می‌تواند مزایای بینی طبیعی را که با صورت مطابقت دارد، تجربه کند. در عمل زیبایی بینی در آقایان پزشک معالج تقارن صورت را ارزیابی می‌کند و برای کمک به بهبود تعادل صورت، در فرم بینی اصلاحاتی انجام می‌دهد.
  • حفظ و تقویت ظاهر مردانه: جراحی بینی مردان بایستی به صورتی انجام شود که علاوه بر افزایش زیبایی صورت، نتیجه نهایی همچنان ظاهری مردانه را تداعی کند. بنابراین، یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز برای آقایان تضمین می‌کند که یک چهره‌ی متعادل و طبیعی ایجاد گردد.
  • بهبود عملکرد بینی: ترمیم نواقص ساختاری در بینی در بسیاری از موارد با عمل جراحی بینی مردان انجام می‌شود. رفع مشکلات تنفسی ناشی از فرم بینی، انحراف بینی و سایر مشکلات مؤثر بر عملکرد آن هدف جراحی بینی مردان قرار می‌گیرد. با وجود چنین مشکلاتی انجام عمل زیبایی بینی می‌تواند تمامأ مشکلات عملکردی ناشی از فرم آن را برطرف نماید.
  • افزایش اعتماد به نفس: با آگاهی به تأثیر زیبایی بر روی اعتماد به نفس افراد هر فردی که عمل موفقیت آمیزی بر روی بینی خود را تجربه کند، با بهبود کلی ظاهرش و تأثیر مثبتی که در پی آن بر دیگران می‌گذارد، افزایش اعتماد به نفس را نیز تجربه می‌کند.

برای آگاهی بیشتر ، با مشاوران ما در کلینیک دکتر آرش نجف بیگی تماس بگیرید. ما مشتاقانه شما را راهنمایی خواهیم کرد. همچنین می‌توانید یک جلسه مشاوره رایگان با دکتر نجف بیگی داشته باشید.

.

دوران نقاهت پس از عمل بینی

عمل زیبایی بینی در آقایان می‌تواند مدت زمان دشواری برای یک بیمار را به دنبال داشته باشد.اما به هر حال دوران نقاهت پس از عمل بینی باید طی شود. پس از جراحی بینی مردان، ممکن است بیمار نیازمند گرفتن مرخصی و استراحت در منزل باشد و از انجام فعالیت‌های روزمره فارغ شود تا به بهترین نحو ممکن بهبودی پس از عمل اتفاق بیوفتد.

در روزهای اولیه بعد از انجام عمل بینی، امکان دارد مردان به دلیل تورم داخل بینی احتقان را تجربه کنند. تورم و کبودی در اطراف بینی نیز می‌تواند رخ دهد. این علائم، به طور کلی، در طی چند روز پس از عمل از بین می‌روند.

ملاقات‌های پس از عمل پزشک را قادر می‌سازد تا روند بهبودی بیمار خود را زیر نظر بگیرد و بررسی نماید. اما به طور معقول هر فرد بایستی انتظار مقداری کبودی و تورم را داشته باشد که تقریباً پس از دو هفته فروکش خواهد کرد. در این مدت فرد بایستی سر خود را در ارتفاعی بالاتر از بدن خود قرار دهد و نسبتأ صاف نگه دارد تا عوارض پس از عمل به حداقل برسد و زمان بهبودی کاهش یابد.

بیشتر بیماران می‌توانند ظرف ده روز پس از عمل به کار خود برگردند؛ اما زمان دقیق آن بستگی به شرایط کاری افراد دارد.

در مشاغلی که نیاز به جابجایی وسایل و بارهای سنگین است و یا بایستی فرد برای مدت طولانی سر خود را پایین بیاندازد، مدت زمان استراحت پس از عمل بیشتر در نظر گرفته می‌شود. معمولأ این زمان با نظر و مشورت با پزشک تعیین می‌گردد؛ اما به طور کل، از بیماران خواسته می‌شود تا چند هفته اول بعد از عمل بینی مرد از فعالیت بدنی شدید جلوگیری کنند.

پس از انجام جراحی بینی مردان لازم است فرد طی زمان‌هایی که دکتر به وی اعلام می‌کند، به ملاقات پزشک برود تا روند بهبود به درستی بگذرد. ممکن است پس از عمل، دو سال طول بکشد تا بیمار نتایج کامل جراحی بینی مردان را ببیند، هنگامی که نتایج کامل درمان خود را نشان دهد و تثبیت گردد تا سال‌ها پس از درمان دست‌نخورده باقی می‌ماند.

با این حال، ظاهر یک بیمار ممکن است به دلیل روند طبیعی پیری، با گذشت زمان تغییر کند که می‌تواند بر نتایج طولانی مدت جراحی زیبایی بینی مرد مؤثر باشد.

روزانه نسبت مردان متقاضی عمل بینی به زنان متقاضی افزایش پیدا می‌کند. تخصص پزشک در این زمینه به علت تفاوت‌های موجود در نتایج عمل بین زنان و مردان بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین، برای به دست آوردن نتیجه‌ای دلخواه و متناسب با صورتتان، باید جراح پلاستیکی را پیدا کنید که تجربه و دانش کافی در انجام عمل بینی مردان داشته باشد.

اگر عملی موفقیت آمیز را پشت سر بگذارید، علاوه بر تغییر بسیار مثبت در ظاهر خود، شاهد ایجاد تغییرات مثبتی در کیفیت زندگی، روابطی که برقرار می‌کنید و تأثیری که بر جای می‌گذارید خواهید بود.

برای مطالعه بیشتر درباره عمل بینی مردانه و زنانه این مقاله لاتین را از دست ندهید.

کلینیک دکتر نجف بیگی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از فعال‌ترین جراحان پلاستیک حال حاضر شهر تهران هستند. دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش گذرانده‌اند و مقطع فوق

پست های محبوب

تماس با ما

مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر

مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر