کلینیک جراحی زیبایی اندام و صورت دکتر نجف بیگی

معجزه جوان‌سازی صورت با تزریق چربی!

ماندگارترین و طبیعی‌ترین روش رفع چین و چروک صورت تزریق چربی است. به کمک این روش پوست شما پر و کشیده می‌شود و ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کنید.

ویدئو معرفی

معجزه جوان‌سازی صورت با تزریق چربی!

تزریق چربی به صورت

طراوت و شادابی پوست صورت

افزایش شادابی پوست صورت و بهبود ظاهر با تزریق چربی به صورت

جوانسازی صورت در یک جلسه

جوانسازی پوست صورت با برطرف کردن چروک‌ها با کمترین درد و زمان بهبودی

بدون جای زخم و برش

رفع افتادگی پوست صورت با روش‌های جدید و به‌روز بدون اثری از جای زخم

هر آنچه درباره تزریق چربی به صورت باید بدانید . . .

معرفی تزریق چربی به صورت

جوانسازی پوست با تزریق چربی به صورت چگونه انجام می‌شود؟

با توجه به اینکه در این روش از چربی اضافی خود بدن فرد برای تزریق به صورت استفاده می‌شود، باید از طریق یکی از روش‌های موجود، چربی اضافه را از بدن خارج کرده و به ناحیه مورد نظر، تزریق نمایید. به طور کلی، بر اساس میزان چربی مورد نیاز، شرایط بیمار، ناحیه‌ای که چربی باید از آن برداشته شود و … یکی از روش‌های زیر برای خارج کردن چربی از بدن استفاده می‌شود:

  • لیپوساکشن به کمک نیرو (Power-assisted liposuction): در این روش، از یک دسته مخصوص استفاده می‌شود که با استفاده از نیروی مکانیکی، سلول‌های چربی را شکسته و از بدن خارج می‌کند.
  • لیپوساکشن با کمک لیزر (Laser-assisted liposuction): در این روش، از انرژی گرمایی برای شکستن سلول‌های چربی و تبدیل آن‌ها به مایع استفاده می‌شود.
  • لیپوساکشن به روش اولتراسوند (Ultrasound-assisted liposuction): در این روش که به عنوان ویزر نیز شناخته می‌شود، از امواج و انرژی اولتراسوند برای شکستن سلول‌های چربی استفاده می‌شود.
  • برای خارج کردن چربی توسط هر یک از روش‌های گفته شده، می‌توان از بی حسی موضعیاستفاده کرد. با ایجاد چند برش در ناحیه مورد نظر، بدون این که آسیب جدی به پوست و بافت اطراف آن وارد شود، مقدار چربی مورد نیاز از بدن خارج می‌گردد.
  • بعد از اینکه چربی مورد نیاز از بدن خارج شد، برای جوانسازی پوست با تزریق چربی باید چربی را با استفاده از تکنیک‌های مختلف خالص نمایند.
  • سپس، چربی خالص‌شده برای تزریق به صورت، آماده و تزریق انجام می‌شود. تمامی این مراحل به صورت سرپایی و ظرف یک الی دو ساعت انجام می‌گردد.
  • توجه: بعد از ۱ هفته الی ۱۰ روز از انجام جراحی، میزان چربی تزریق شده کاهش پیدا می‌کند. بنابراین، بهتر است برای دست‌یابی به حالت ایده‌آل، ۴۰ الی ۵۰ درصد بیشتر از آن چیزی که نیاز است، تزریق انجام شود.

کاندیدای مناسب برای تزریق چربی به صورت

قبل از اینکه برای انجام یک عمل جراحی، خصوصاً عمل زیبایی تصمیم بگیرید، باید این سؤال را از خود و البته پزشک مورد نظرتان بپرسید که آیا شما کاندیدای مناسب برای انجام این کار هستید یا نه؛ چرا که برخی مواقع، با وجود اینکه جراحی به خوبی انجام شده است، به دلیل اینکه فرد کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی نبوده، نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود.

به طور کلی، جوانسازی پوست با تزریق چربی به افرادی توصیه می‌شود که چربی کافی در یک ناحیه از بدن خود داشته باشند. معمولاً برای تزریق چربی به صورت، گونه و لب از چربی اضافه در مناطق بزرگ بدن، مانند شکم، ران و یا باسن استفاده می‌شود.

چه کسانی مجاز به انجام این روش درمانی و زیبایی نیستند؟

اقدامات زیبایی پزشکی هیچ محدودیتی را شامل نمی‌شود. با این وجود لازم است جنبه احتیاط توسط پزشکان درنظر گرفته می‌شود. اگر بیماری از سلامت جسمی و روانی برخوردار نباشد، نتواند به درستی برای خود تصمیم بگیرد، یا مبتلا به بیماری پوستی و التهاب شدید در ناحیه مورد نظر باشد، همچنین اگر سن بلوغ و جوانی خود را سپری نکرده باشد. بهتراست قبل از هرگونه انجام زیبایی با پزشک خود مشورت کنند.

چرا انتخاب کلینیک زیبایی

دکتر آرش نجف بیگی

چرا انتخاب کلینیک زیبایی

دکتر نجف بیگی

دارای گواهینامه‌های ISO 9001:2015 و ISO10002:2018 از DEF که نشانه کیفیت بالا و رعایت استانداردهای جهانی در کلینیک‌های تخصصی زیبایی دکتر آرش نجف‌بیگی است:
کلینیک جردن و کلینیک سعادت‌آباد

هیات علمی دانشگاه

ارائه تمام خدمات زیبایی بدن٬ پوست و مو٬ جراحی زیبایی صورت و … به صورت تخصصی با بیش از ۱۲ سال سابقه و ۱۲۰۰

عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا

ارائه تمام خدمات زیبایی بدن٬ پوست و مو٬ جراحی زیبایی صورت و …

خدمات منحصر بفرد کلینیک ما

خدمات اختصاصی ، متمایز

ویژه تزریق چربی به صورت

در کلینیک دکتر نجف بیگی

مشاوره رایگان کلینیک قبل از عمل

تزریق چربی به صورت از جدیدترین روش‌های جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌های صورت به شمار می‌رود. برای تعیین فرم نهایی صورت و میزان چربی تزریق‌شده، حتما با دکتر نجف بیگی مشاوره رایگان داشته باشید. مراحل تزریق چربی به صورت عبارت است از:

مشاوره رایگان با پزشک و تعیین فرم نهایی صورت و میزان چربی تزریق‌شده
تزریق چربی به صورت در یک جلسه
پایان جراحی، گذراندن دوره نقاهت و مراقبت‌های پس از جراحی
تزریق چربی به صورت

مشتریان تزریق چربی به صورت

ماندگارترین روش جوانسازی و شادابی پوست صورت با تزریق چربی!

فرانک غضنفری

تزریق چربی به صورت

من روش‌های مختلفی رو برای رفع چروک‌های صورتم امتحان کرده بودم، اما همه روش‌ها موقتی بودن و نهایتا یک‌سال بعد دوباره باید تکرار می‌کردم. اما الان چهار ساله که تزریق چربی به صورت رو انجام دادم و همچنان نتایجش باقی مونده.

تغییرات ظاهر من بعد از تزریق واقعا باور نکردنیه! مرسی از آقای دکتر نجف بیگی.

تجربه های مشتریان ما

درباره تزریق چربی به صورت

قبل و بعد تزریق چربی به صورت

فرانک غضنفری

تزریق چربی به صورت

من روش‌های مختلفی رو برای رفع چروک‌های صورتم امتحان کرده بودم، اما همه روش‌ها موقتی بودن و نهایتا یک‌سال بعد دوباره باید تکرار می‌کردم. اما الان چهار ساله که تزریق چربی به صورت رو انجام دادم و همچنان نتایجش باقی مونده.

تغییرات ظاهر من بعد از تزریق واقعا باور نکردنیه! مرسی از آقای دکتر نجف بیگی.

چرا انتخاب کلینیک زیبایی دکتر نجف بیگی

چرا انتخاب کلینیک زیبایی دکتر نجف بیگی

مشاوره رایگان

تزریق چربی به صورت

با مشاوره رایگان قبل از تزریق چربی به صورت، با آرامش خاطر بدن خود را به ما بسپارید.

اگر هنوز هم درباره تزریق چربی به صورت سوالی دارید

پرسش های متداول تزریق چربی به صورت

سوالات متداول شما

درباره تزریق چربی به صورت

اگر هنوز هم درباره تزریق چربی به صورت سوالی دارید

نظرات و سوالات شما از دکتر نجف بیگی

سوالات شما درباره تزریق چربی به صورت

از دکتر نجف بیگی

سلام می‌خواستم بدونم تو عمل تزریق چربی به صورت، امکانش هست چربی‌ از غبغب استخراج بشه و به خطوط پنجه‌کلاغی دور چشمم تزریق بشه؟

بله، در جلسه مشاوره، نواحی مناسب برای استخراج چربی مشخص می‌شوند و طبق خواست شما از آن نواحی چربی استخراج شده و به ناحیه موردنظرتان تزریق می‌شود.