1. خانه
  2. /
  3. لیفت صورت
  4. /
  5. لیفت پوست صورت
  6. /
  7. بهترین جراح لیفت صورت در تهران را با چند ویژگی مهم بشناسیم

بهترین جراح لیفت صورت در تهران را با چند ویژگی مهم بشناسیم

دکتر آرش نجف بیگی

بهترین جراح لیفت صورت

متخصص زیبایی صورت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ چطور می‌توانیم بهترین دکتر زیبایی صورت برای لیفت صورت را پیدا کنیم؟ یا چه اهمیتی دارد که نزد بهترین جراح زیبایی صورت در تهران برویم؟

مهارت و تجربه بهترین دکتر لیفت صورت در تهران چه تاثیری در روند جراحی دارد؟ تخصص دکتر زیبایی صورت باید در چه زمینه ای باشد؟

در این مقاله به پاسخ این سوالات و همه نکاتی که باید درباره ویژگی های بهترین دکتر لیفت صورت بدانید پرداخته‌ایم.

همچنین در پاسخ به برخی سوالات درون مقاله نیز ویدئویی از دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی آورده شده است که می‎‌توانید با مشاهده آن به جواب سوال خود برسید.

در صورتی که به پاسخ مدنظر خود نرسیدید در انتهای همین مقاله سوال خود را درج کنید تا در سریع‌ترین زمان به آن پاسخ داده شود.

همین‌طور می‌توانید از پرسش و پاسخ دیگر افراد در قسمت نظرات کاربران اطلاعات خوبی کسب کنید.

لیفت صورت با چه روش هایی انجام می‌شود؟ در ویدئو زیر دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی به این سوال پاسخ می‌دهند.

بهترین جراح لیفت صورت در تهران را می‌توان با دانستن چند ویژگی مهم یک جراح تشخیص داد.

اگر شما پزشکان مختلفی را برای انجام جراحی لیفت صورت خود در نظر گرفته‌اید و نمی‌دانید کدام یک را انتخاب کنید؛ یا اگر هنوز جست و جوی بهترین متخصص جراحی لیفت صورت را شروع نکرده‌اید، بهتر است اول این مقاله را بخوانید.

در این مقاله نکات مهم و ویژگی‌های تخصصی و رفتاری مطرح شده است که با دانستن آن‌ها می‌توانید بهترین جراح لیفت صورت را پیدا کنید؛ کسی که برای شما قابل اعتماد باشد و با خیال راحت و بدون دغدغه، چهره و زیبایی خود را به دستان او بسپارید.

این موضوع بسیار مهم است چون اگر فرد به جراح خود اعتماد کافی نداشته باشد، نمی‌تواند روند جراحی و بهبودی را به درستی طی کند و در آخر نیز از نتیجه کار راضی نخواهد بود.

چنانچه فرصت مطالعه کل محتوای مقاله را ندارید، با کلیک روی خلاصه مقاله و مطالعه آن، به اطلاعات مختصر و مفیدی دست پیدا کنید.

چرا نیاز به مراجعه به جراح لیفت صورت پیدا می‌کنیم؟

 

بنابر گزارش سایت کلینیک مایو، با افزایش سن، ظاهر و شکل صورت به دلیل تغییرات طبیعی بدن تغییر می کند. پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و شل می‌شود. در نهایت چربی در برخی از نواحی صورت کاهش می یابد و پوست صورت چروک می‌شود. این یکی از دلایل مراجعه به دکتر لیفت صورت است.

ویژگی‌های اساسی بهترین جراح لیفت صورت

یکی از مهم‌ترین نکاتی که شاید درنظر نگرفته‌باشید، درک زیبایی شناسی پزشک است. اگر پزشک درک مطلوبی از زیبایی شناسی نداشته‌باشد، ممکن است نتیجه مطلوبی از لیفت صورت نداشته‌باشید.

برای بررسی این پارامتر در پزشکتان، سعی کنید عکس‌های قبل و بعد مراجعه کنندگانی که در شرایطی مشابه شما بودند را، با دقت بررسی کنید.

این موضوع، ریزه‌کاری بسیار مهمی است. زیرا ممکن است، پزشک متخصص، بینی فوق‌العاده زیبایی جراحی کند، اما بینی به تنهایی زیبا است و با دید کلی در صورت بیمار، هیچ زیبایی قابل مشاهده نیست و بینی هیچ تناسبی با چهره ندارد.

سعی کنید نمونه‌کارهایی را مشاهده کنید که، از لحاظ سنی و فرم صورت شبیه شما باشند. در این شرایط می‌توانید متوجه درک پزشک، از زیبایی شناسی شوید.

برای تشخیص بهترین جراح لیفت صورت، دو دسته کلی از ویژگی‌های تخصصی و رفتاری باید مورد توجه قرار گیرد. تشخیص بسیاری از نکاتی که به تخصص، مهارت و دانش پزشکی یک جراح برمی‌گردد، از حوزه دانش و توانایی شما خارج است. برای این بخش بیشتر باید به سازمان‌های ذیصلاح و انجمن‌های علمی و تخصصی اعتماد کنید.

چنین سازمان هایی به خوبی اطلاعات و مدارک دقیقی از تجربه‌ی جراح در اخبایر شما میگذارند. بهترین جراح کشیدن پوست صورت در حقیقت از نظر چنین مراکزی فردی است که سوابق و کارنامهی درخشانی در حوزه‌ی جراحی پلاستیک داشته باشد .

از سوی دیگر ویژگی‌های فردی و اخلاقی یک پزشک نیز در انتخاب او به عنوان یک جراح خوب و قابل اعتماد بسیار موثر است. میزان تعامل پزشک با مراجعه کننده خود، معاینه و بررسی شرایط فرد، با دقت و حوصله و در آخر پیشنهاد بهترین روش جراحی و جوان‌سازی، همه از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اما در همین ابتدا باید اشاره شود که هدف از این مقاله، ارائه یک فهرست از پزشکان و متخصصان جراحی زیبایی صورت و انتخاب یک فرد به عنوان بهترین جراح لیفت صورت در تهران نیست.

پس از خواندن این مقاله خواهید دانست که برای انتخاب یک پزشک به عنوان یکی از بهترین جراحان زیبایی در تهران، به چه نکاتی دقت کنید.

در این مقاله، تنها معیارها و ویژگی‌هایی توضیح داده شده است که به شما برای ارزیابی یک پزشک کمک خواهد کرد.

برای مطالعه بیشتر خواندن کاشت مو به روش HRT را پیشنهاد میکنیم.

به طور کلی تمامی ویژگی‌های تخصصی و فردی بهترین جراح لیفت صورت را می‌توان در چند دسته‌بندی کلی قرار داد:

  • تخصص، دانش و سواد پزشکی
  • تجربه، مهارت و توانایی جراحی
  • اخلاق، تعامل با مراجعان و محل طبابت

اگر می‌خواهید بدانید پزشکی می‌تواند بهترین جراح زیبایی در تهران باشد یا خیر، باید توجه کنید که در هر سه دسته‌بندی ارائه شده، آن جراح امتیاز بالایی را از شما بگیرد. اگر به پزشکی مراجعه کرده‌اید که یکی از سه ویژگی را نداشت، به سادگی به او اعتماد نکنید.

برای مثال پزشکی که برخورد مناسبی دارد اما تخصص کافی ندارد؛ یا پزشکی که تخصص و دانش کافی دارد اما آنقدر جوان است که هنوز به تعداد کافی عمل جراحی انجام نداده است؛ یا پزشکی که مهارت جراحی دارد اما به شما مشاوره کافی پیش از جراحی نمی‌دهد؛ باید شما را حساس کند که شاید این پزشک را باید از فهرست بهترین جراحان زیبایی، کنار بگذارید.

بهترین راه برای اطلاع از ماهیت رفتاری پزشک و تخصص واقعی او، مراجعه حضوری به مطب و مشاهده نمونه‌کارهای واقعی پزشک است.

3 ویژگی مهم بهترین جراح لیفت صورت

چرا باید به دنبال بهترین دکتر لیفت صورت در تهران بود؟

داشتن ظاهری زیباتر، یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های جراحی زیبایی است. میل شدید  به زیباتر شدن، تصمیم به انجام عمل جراحی زیبایی را ایجاد می‌کند. انجام عمل زیبایی در صورت، بسیار حساس است.

چرا که با یک اشتباه، صدمات جبران‌ناپذیری به چهره طبیعی فرد وارد می‌شود و نتیجه کار، هیچ یک از استانداردهای زیبایی را تایید نمی‌کند. به همین دلیل، لازم است برای انجام جراحی و اعمال تغییرات در صورت، سراغ بهترین پزشکان برویم.

اگر انتخاب شما پزشک متخصص باتجره‌ای در آن حوزه باشد، نگران آزمون و خطای او نیستید و با آرامش برای انجام لیفت صورت، به پزشک مراجعه می‌کنید.

بهره‌گیری از تجربه بهترین جراح لیفت صورت، موجب بهبود نتیجه نهایی کار می‌شود. پس سعی کنید با تحقیق و مشاهده نمونه‌کارهای پزشکان این حوزه، بهترین جراح لیفت صورت در تهران را پیدا کنید تا از پشیمانی‌های احتمالی پیشگیری کنید.

شما بهترین شاخص، برای بررسی ویژگی‌های تخصصی و فردی یک پزشک هستید.

سعی کنید ملاک انتخابتان عکس‌های اینستاگرامی و پست‌ها و کامنت‌های سایت‌ها نباشد. تعداد پزشکانی که از این طریق اطمینان و اعتماد مخاطب را جلب می‌کنند، کم نیستند.

برای داشتن نتیجه مطلوب از جراحی لیفت صورت، حتما به‌دنبال بهترین جراح لیفت صورت در تهران باشید.

لازم است که شما حضوری قبل از انتخاب جراح جلسات مشاوره با پزشک داشته باشید و از خود ایشان نحوه‌ی جراحی و نمونه کار ها را بخواهید.

ماندگاری روش های مختلف لیفت صورت چقدر است؟ در ویدئو زیر دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی به این سوال پاسخ می‌دهند.

چطور بهترین جراح لیفت صورت در تهران را پیدا کنیم؟

برای آن‌که بهترین جراح لیفت صورت را پیدا کنید، نیاز به گذراندن چند مرحله دارید. این مراحل را در ادامه برایتان شرح می‌دهیم.

  • انتظارات واقعی خودتان را یادداشت کنید

قطعاً شما هم مانند هر انسان دیگری، که قصد انجام عمل جراحی دارد، از انجام آن هدفی دارید. سعی کنید هدف‌هایتان را واقعی‌تر، تصور کنید.

با توجه به ویژگی‌های صورتتان، تصور کنید که بعد از انجام جراحی لیفت صورت، چه‌ چهره‌ای خواهید داشت؟ با پاسخ دقیق، منطقی و نزدیک به واقعیت به این سوال، می‌توانید نیاز واقعی و انتظارتان را از نتیجه جراحی لیفت صورت بشناسید. سعی کنید تمام جزییات مدنظرتان را لیست کنید.

بهتر است، هدفتان از جراحی را به منشی مطب اعلام کنید تا در صورت نیاز، روزی را برای ویزیت و مشاوره حضوری شما انتخاب کند که نمونه جراحی‌های قبلی پزشک، در آن روز مراجعه حضوری دارند.

  • لیستی از بهترین جراحان لیفت صورت بنویسید!

ممکن است، دنبال‌کننده چند پیج اینستاگرام مربوط به پزشکان زیبایی بوده‌باشید. سعی کنید در مرحله اولیه، لیست این پزشکان را بنویسید.

با نوشتن لیستی از نام پزشکان، می‌توانید تحقیق و جست‌و‌جو درمورد آن‌ها را شروع کنید. سعی کنید، جایی برای نوشتن اطلاعاتی که، از هر پزشک به‌دست می‌اورید، بگذارید.

با این کار، حتماً تعدادی از پزشکان لیست شما، استانداردهای، بهترین جراح لیفت صورت را، کسب نمی‌کنند و از لیست حذف می‌شوند. هدف این مرحله، محدود کردن لیست پزشکان انتخابی شما بوده‌است.

  • تماس جهت تعیین وقت مشاوره از بهترین دکتر کشیدن پوست صورت 

پس از محدود کردن لیست پزشکان، وقت آن رسیده‌است که برای ویزیت و مشاوره حضوری به پزشکان مراجعه کنید. شماره تماس مطب هر یک از پزشکان را بنویسید و با آن‌ها تماس بگیرید.

  • مشاوره قبل از انجام جراحی توسط بهترین جراح لیفت صورت درتهران

مشاوره قبل از عمل، طلایی‌ترین زمان انتخاب محسوب می‌شود. این زمان سرنوشت‌ساز، می‌تواند به‌راحتی، زیبایی شما را دگرگون کند.

در مشاوره قبل از عمل، حتما لیست انتظاراتتان را از جراحی زیبایی بیان کنید. با مطرح کردن این نیازها، پزشک، اطلاعات واقعی‌تری در خصوص نوع جراحی و مواردی که می‌تواند برای شما انجام دهد، شرح می‌دهد.

سعی کنید توضیحات پزشک را براساس محدودیت‌ها و موانع رسیدن به زیبایی مدنظرتان، یادداشت کنید و بعد از جلسه مشاوره، در مورد آن تحقیق کنید.

  • نمونه کارهای بهترین جراح لیفت صورت

برای آن‌که مطمئن شوید، پزشکتان توانایی و تجربه کافی برای انجام جراحی زیبایی دارد، حتما نمونه کارهای انجام شده توسط او را مشاهده کنید.

به جزییات عکس‌ها، دقت کنید و مطمئن شوید عکس‌ها واقعی هستند و از نمونه‌کارهای همین پزشک است. معمولاً در قسمتی از عکس‌های آتلیه پزشکی، نام پزشک درخواست کننده عکس را می‌نویسند.

دقت کنید که عکس نمونه کارهای جراحی لیفت صورت، از تمام جهات صورت گرفته‌ شده‌باشد. ممکن است عکاسی خیلی زیرکانه، از بعضی جهات صورت انجام شده‌باشد تا شما گول بخورید.

نداشتن فیلتر روی عکس‌ها نیز، از جمله موضوعات مهمی است که زمان مشاهده نمونه کارها لازم است دقت کنید

  • کسب اطلاعات در مطب بهترین دکتر جراح لیفت صورت در تهران

یکی از موفقیت‌آمیزترین اطلاعاتی که، شما را به هدف نزدیک می‌کند، کسب اطلاعات در مطب پزشکانی است که زمان مشاوره حضوری را با آن‌ها هماهنگ کرده‌اید.

معمولاً، واقعی‌ترین اطلاعات را می‌توانید، از مراجعه کنندگان به مطب پزشک کسب کنید. این افراد، ممکن است مانند شما، هنوز اطمینانی از انتخاب پزشک نداشته‌باشند و یا توسط همان پزشک، جراحی شده باشند.

در این‌صورت، می‌توانند، اطلاعات مفیدی دراختیارتان قرار دهند. سعی کنید، پاسخ تمام سوالاتتان را، از آن‌ها بگیرید.

مطب‌های شلوغ، از ویژگی‌های مهم بهترین جراحان است. اگر با مطبی خالی از بیمار و مراجعه کننده رو‌به‌رو شدید، کمی در انتخابتان تجدید نظر کنید.

برای مطالعه درباره بهترین جراح زیبایی صورت و ویژگی های آن مقاله بهترین جراح پلاستیک صورت را بخوانید.

    • صفحات اجتماعی بهترین متخصص لیفت صورت در تهران

    صفحات اجتماعی بهترین جراح لیفت صورت، معمولا دنبال کنندگان زیادی خواهد داشت. سعی کنید کامنت‌های این صفحات را بررسی کنید. اگر در کامنتی متوجه شدید، شخصی که کامنت گذاشته‌است، قبلاً توسط همان پزشک جراحی شده‌است، سعی کنید، از طریق پیام خصوصی با او ارتباط بگیرید. برقراری ارتباط با بیماران قبلی پزشک، کمک بسیار زیادی در انتخاب پزشک خوب، به شما خواهد کرد.

    در این شرایط می‌توانید، پاسخ تمام سوالات ذهنی خودتان را از او کسب کنید. کامنت‌های ناراضی را پیدا کنید و مطمئن شوید که کامنت های مثبتی که در این صفحات درج شده‌است، واقعی است. اگر زمان زیادی دارید، بهتر است مدتی را به رصد کردن صفحات اجتماعی این پزشکان اختصاص دهید. معمولاً لایو اتاق عمل، لایو از نتایج عمل و همچنین توضیحات و نکات مهم در جلسات مشاوره، یکی از بهترین شاخص‌های انتخاب بهترین جراح لیفت صورت خواهد بود.

    • نام پزشکتان را در گوگل سرچ کنید!

    در مراحل پایانی، زمانی‌که لیست پزشکانتان محدود شد، بهتر است نام پزشکتان را در گوگل سرچ کنید. معمولاً سایت‌های پزشکی و مرتبطی وجود دارند که امکان درج کامنت در آن‌ها هست. در این صفحات، معمولاً نظردهی‌ها واقعی‌تر است. زیرا ادمینی برای پاک کردن هدفمند اطلاعات و کامنت‌ها، وجود ندارد. فریوم‌ها و صفحات تبادل اطلاعات نیز، از بهترین گزینه‌های بررسی ماهیت واقعی پزشک انتخابی‌تان خواهد بود. در این صفحات معمولاً شناخت کلی از پزشک کسب می‌کنید و ممکن است با افراد ناراضی نیز روبه‌رو شوید. در این مرحله معمولاً لیست پزشکان شما نهایی می‌شود.

    • تبحر پزشک در لیفت صورت را بررسی کنید!

    ممکن است پزشک موردنظر شما، توسط فرد قابل اطمینانی معرفی شده ‌باشد. شاید از دید معرف شما، پزشک از هر لحاظ مورد قبول باشد. اما تبحر زیادی در جراحی لیفت صورت نداشته‌باشد. شاید جراح فوق‌العاده‌ای در انجام جراحی بینی‌های غضروفی و پهن باشد، اما در لیفت صورت ضعیف است. پس سعی کنید، با درنظر گرفتن این موضوع، پزشک قابل اعتمادی را برای انجام جراحی لیفت صورت انتخاب کنید تا تمام نیازهای شمارا مبنی بر زیبایی و جوانی برآورده کند. با گذراندن این مراحل، حتما موفق به انتخاب بهترین پزشک در زمینه لیفت صورت خواهید بود.

لیفت صورت مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

قبل از اینکه بخواهیم درباره‌ی معیار های مهم در انتخاب و سنجش یک جراح خوب زیبایی صحبت کنیم بهتر است از ساز و کار یک جراحی لیفت صورت خوب حرف بزنیم.اینکه جراحی کشیدن پوست صورت یا لیفت صورت چه ویژگی هایی باید داشته باشد و چگونه توسط بهترین جراح لیفت صورت انجام می شود.

جراحی لیفت صورت یا ریتیدکتومی، روشی برای جوان‌سازی پوست صورت و تغییر در چهره شما است. هنگامی که سن بالا می‌رود، پوست شل می‌شود. به همین دلیل افتادگی پوست و چین و چروک در صورت به وجود می‌آید. در جراحی لیفت صورت، با کشیدن پوست صورت، این چین‌ها و افتادگی‌ها برطرف می‌شود.

روش جراحی لیفت صورت به این صورت است که در ابتدا یک برش سراسری در لای موهای سر، از ناحیه شقیقه به سمت بالای گوش، سپس از جلوی لاله گوش تا پشت گوش و در نهایت به سمت پس گردن، ایجاد می‌شود. اندازه این برش به میزان افتادگی و اندازه لیفت صورت بستگی دارد.

پس از ایجاد شکاف، پوست صورت و لایه‌های زیر آن از جمله ماهیچه‌های صورت از استخوان جدا می‌شود. سپس پوست و بافت‌های زیرش به سمت بالای صورت کشیده می‌شود تا چروک و افتادگی صورت رفع شود. بخش‌های اضافی پوست برش می‌خورد و سپس محل برش بخیه می‌شود.

تغییرات صورت بعد از لیفت توسط بهترین جراح لیفت صورت چیست؟

چیزی که بعد از جراحی، توسط بهترین جراح لیفت صورت مشاهده می‌کنید، کاهش سن و جوانی است. شما با انجام جراحی لیفت صورت، چند ده سال جوان‌تر می‌شوید.

با این جراحی، چیزی شبیه به معجزه اتفاق می‌افتد. این روش جوان‌سازی، مانند روش‌های دیگر نیست که نیاز به تجدید و ترمیم داشته‌باشد.

معمولاً اگر بهترین جراح لیفت صورت را انتخاب کرده‌باشید، بهترین نتیجه را از این جراحی خواهید دید. از بین رفتن خطوط عمیق چروک روی پوست، کشیده شدن پوست در نواحی چین و چروک، جوان‌سازی پوست و نواحی که پیری پوست مشهود است، همگی از معجزات لیفت صورت محسوب می‌شوند.

عواقب عدم انتخاب جراح خوب برای لیفت صورت چیست؟

در جراحی‌های زیبایی، تخصص، تجربه و اخلاق خوب پزشک، از مهم‌ترین پارامترهای دستیابی به بهترین نتیجه است.

ممکن است، با مشاهده عکس‌های فتوشاپ شده، محو نتایج عمل زیبایی برخی پزشکان شوید. پزشکانی که در واقع، تجربه و سابقه مورد تاییدی در این حوزه ندارند.

گاهی ممکن است گول تبلیغات ایسنتاگرامی یا پیامکی را بخورید و با هزینه پایین، خودتان و زیبایی طبیعی چهره‌تان را، به‌دست پزشکی بی‌تجربه دهید.

در این شرایط، بدیهی است که نتیجه کار مطلوب نخواهد بود. شما با انتخاب بهترین جراح در این حوزه، شانس زیبا‌تر شدن را خواهید داشت، درحالی‌که با عدم انتخاب جراح خوب، عواقب نامطلوبی خواهید دید.

نکات مهمی که یک جراح خوب زیبایی در لیفت صورت باید رعایت کند تا شما با کمترین مشکل مواجه شوید

  • جای بخیه روی پوست 

یکی از عوارضی که ممکن است پس از جراحی دغدغه ذهن شما باشد، جای عمل است. بیشتر بخش‌های برش خورده برای جراحی لیفت صورت، در زیر موها قرار دارد و رد عمل اصلا دیده نمی‌شود.

اما در بخش‌هایی از پوست که جلوی لاله گوش برش می‌خورد، ممکن است ردی ظریف از جای بخیه‌ها و محل جوش خوردن پوست، باقی بماند.

این در واقع هنر جراح زیبایی است که بخیه‌ها را طبق استاندارد و با ظرافت انجام دهد تا کمترین اثری از آن باقی نماند. همچنین تجویز پمادهای ترمیم زخم مناسب نیز می‌تواند نشانه‌های جراحی را به مرور از پوست صورت شما رفع کند.

  • کم شدن حس لامسه صورت و گوش 

یکی دیگر از عوارضی که بعد از عمل لیفت صورت با آن مواجه می‌شوید و البته موقتی است، کم شدن حس لامسه در بخش‌هایی از پوست صورت و لاله گوش است.

درواقع به دلیل فشاری که به اعصاب صورت وارد می‌شود، برای چند روز خوب کار نمی‌کنند و یک بی‌حسی موقتی پیش می‌آید.

یک جراح ماهر و متخصص در زمینه جراحی‌های زیبایی این توانایی و دانش را دارد که هنگام جدا کردن و کشیدن پوست صورت و بافت‌های زیر آن، به اعصاب صورت آسیبی نرساند.

  • عفونت زخم

عفونت جای بخیه و زخم‌های عمل، یکی از شایع‌ترین عوارض بعد از جراحی‌های زیبایی است.

دلیل آن به دو عامل اصلی بستگی دارد: آلودگی ابزار جراحی و اتاق عمل؛ یا رعایت نکردن نکات بهداشتی توسط خود فرد و ورود آلودگی به محل زخم جراحی.

به همین دلیل باید توجه کنید که عمل‌های جراحی زیبایی خود را حتما نزد بهترین جراحان زیبایی و در بهترین مراکز درمانی انجام دهید تا از استریل و پاکیزه بودن محل و ابزار جراحی خیالتان آسوده باشد.

کسانی که نزد پزشکان غیر متخصص، جراحی لیفت صورت را انجام می‌دهند، با خطر از دست دادن حس در صورت مواجه هستند.

تخصص و دانش پزشکی جراح را نادیده نگیرید

بسیاری از افراد برای انجام جراحی‌های زیبایی، تنها به قیمت توجه می‌کنند؛ در واقع به این نکته آگاه نیستند که بدن خود را به دستان چه کسی می‌سپارند. بهترین جراح لیفت صورت، حتما باید فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی داشته باشد.

یعنی پس از گذراندن دوره 7 ساله پزشکی عمومی و دوره 4 ساله تخصص جراحی عمومی، یک دوره 5 ساله دیگر را نیز برای دریافت درجه فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی طی کرده باشد.

درواقع تفاوت جراح فوق تخصص زیبایی با یک جراح عمومی در همین جا است.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی برای انجام عمل‌های جراحی پلاستیک، 5 سال بیشتر تحصیل کرده است؛ استانداردها و نکات علمی را در زمینه شیوه جراحی زیبایی بخش‌های مختلف بدن، به‌‎طور کامل می‌داند؛ و در نهایت بر اساس دانش پزشکی که کسب کرده است، به گونه‌ای عمل‌های جراحی پلاستیک را انجام می‌دهد که بهترین نتیجه و کمترین عوارض را برای فرد در پی داشته باشد.

همچنین واضح است که در این میان آن، دسته از جراحانی که در کنار طبابت، به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، به تدریس پرداخته‌اند، از دانش و تخصص بیشتری برخوردار می‌باشند.

فراموش نکنیم که جراحی پلاستیک و زیبایی یک علم است که نمی‌توان به‌صورت فردی و با انجام جراحی‌های فراوان روی دیگران به‌صورت تجربی به‌دست آورد. پس مطمئن باشید کسی که فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ندارد، نمی‌تواند گزینه‌ی بهترین جراح لیفت صورت باشد.

فراموش نکنیم که جراحی پلاستیک و زیبایی یک علم است که نمی‌توان به‌صورت فردی و با انجام جراحی‌های فراوان روی دیگران به‌صورت تجربی به‌دست آورد

مهارت و تجربه‌ی بهترین جراح لیفت صورت

ملاک انتخاب بهترین جراح لیفت صورت، بر اساس مشخصه‌های مختلفی است. میزان تحصیلات، تجربه کاری، گواهینامه‌های مختلف علمی و گذراندن دوره‌های علمی از پارامترهایی است که می‌توانید پزشک را مورد ارزیابی قراردهید و زیبایی چهره خودتان را به‌دست او بسپارید.

تحقیقات محیطی و مشاهده نمونه‌های واقعی از نتایج جراحی‌های زیبایی هر پزشک، در این حوزه، کمک زیادی به انتخاب مطلوب شما خواهد کرد.

شاید شما دانش و تخصص کافی را برای تشخیص میزان مهارت بهترین جراحی لیفت صورت نداشته باشید. همچنین خوب بودن نمونه‌کارهای جراحی نیز تا اندازه‌ای سلیقه‌ای است. اما نشانه‌هایی وجود دارد که باید به آن توجه کنید. یک جراح خوب لیفت صورت باید این ویژگی‌ها را داشته باشد:

نمونه عمل‌های جراحی

بهترین جراح لیفت صورت، حتما یک صفحه اینستاگرام فعال و یک وب‌سایت به‌روز دارد. نمونه‌های جراحی هر پزشک را به دقت بررسی کنید و ببینید چند جراحی موفق داشته است.

هرچه نمونه‌کارهای بیشتری از جراح در صفحات مجازی او ببینید و یا هرچه تصاویر زنده و ویدیوهایی از انجام عمل‌های جراحی را بیشتر در پست‌های اینستاگرام، لایو و یا استوری بگذارد، نشان دهنده اعتماد به نفس و مهارت آن جراح است.

 گواهینامه‌ها و انجمن‌های علمی

عضویت در انجمن‌های علمی معتبر داخلی و بین‌المللی و همچنین دریافت گواهینامه‌های معتبر از مراکز علمی و تخصصی، از دیگر نشانه‌های یک جراح خوب زیبایی است.

عضویت در انجمن‌های علمی به این معنی است که جراح باید در سال، چند بار در همایش‌های علمی شرکت کند و دوره‌های آموزشی تخصصی را برای آشنایی با جدیدترین روش‌ها و ابزار جراحی، ببیند.

این کار کمک می‌کند تا دانش و مهارت بهترین جراح لیفت صورت، همیشه به‌روز باشد و بهترین روش‌ها و تکنیک‌های جراحی را به شما ارائه دهد.

معمولاً، پزشکان دارای مدرک تحصیلی فوق تخصص در زمینه پلاستیک و زیبایی، بهترین گزینه‌ جهت انتخاب هستند.

توانایی انجام دیگر جراحی‌های زیبایی صورت

اگر جراح شما در انجام دیگر عمل‌های جراحی پلاستیک صورت مانند جراحی بینی یا جراحی پلک، مهارت و تجربه دارد، یک امتیاز بالا به حساب می‌آید. چنین جراحی، با دانش زیبایی‌شناسی چهره و ارتباط میان تمامی عناصر و اجزای صورت، آشنایی کافی دارد. این کار به جراح کمک می‌کند تا هنگام انجام جراحی لیفت صورت، ترکیب مناسب چهره شما را به هم نزند و نتیجه جراحی به بهترین شکل باشد. همچنین می‌تواند روش‌های جراحی زیبایی مکمل با لیفت صورت را نیز به شما پیشنهاد کند تا چهره‌ای جوان‌تر و زیباتر داشته باشید.

داشتن بیمار و مراجعه کننده خارجی

یکی دیگر از نشانه‌های خوب بودن یک جراح این است که چه میزان بیمار یا مراجعه کننده خارجی دارد. درواقع تخصص و مهارت جراح زیبایی باید آنقدر بالا باشد که بیماران خارجی و راهنماهای آنان در ایران، به آن پزشک اعتماد کنند.

مواردی که بیان شد تنها نشانه‌هایی بود که با توجه و بررسی بیشتر می‌تواند راهنمای شما در انتخاب یک پزشک باشد.

البته در این میان می‌توانید موارد دیگری را نیز مورد توجه قرار دهید از جمله صحبت با دیگر مراجعان آن جراح، به ویژه کسانی که قبلا پیش آن پزشک، جراحی زیبایی انجام داده باشند.

مدارک تحصیلی بهترین جراح لیفت صورت

برای انتخاب بهترین جراح لیفت صورت در تهران، بهتر است به مدارک تحصیلی پزشک دقت کنید. معمولاً، پزشکان دارای مدرک تحصیلی فوق تخصص در زمینه پلاستیک و زیبایی، بهترین گزینه‌ جهت انتخاب هستند.

هرچه میزان تحصیلات تخصصی پزشک، در آن حوزه بیشتر باشد، علم و تجربه بیشتری خواهد داشت. فوق تخصص زیبایی، معمولا چندین و چند سال، صرف کسب دانش در رشته‌ای خاص نموده‌است.

از دیگر پارامترهای مهم در بحث مدارک تحصیلی، نام دانشگاه‌هایی است که پزشک در آن‌ها تحصیل نموده‌است. رتبه علمی دانشگاه و همچنین سطح تدریس در آن‌ها، از مهم‌ترین موضوعات در ارزیابی متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی است که در ادامه به بررسی دقیق‌تر آن می‌پردازیم.

رفتار و محل طبابت بهترین جراح لیفت صورت

در پایان باید به شیوه برخورد و پذیرش یک پزشک نیز توجه کنید. همچنین محل طبابت و کلینیک آن پزشک نیز بسیار مهم است.

کسانی که با تهران آشنایی داشته باشند می‌دانند که بهترین جراحان زیبایی معمولا در مناطق خاصی از تهران، مشغول طبابت هستند.

همچنین داشتن یک کلینیک تخصصی برای جراحی‌های پلاستیک و زیبایی، با کادر درمانی و مشاوران مجرب، از دیگر نشانه‌های یک جراح زیبایی خوب است.

ببینید که جراح منتخب شما، تا چه اندازه به آگاهی دادن به شما برای جراحی‌های زیبایی توجه می‌کند.

دانش و تخصص کافی، در کنار مهارت و تجربه و همچنین ارائه مشاوره مناسب و داشتن کلینیک تخصصی و نیروهای پذیرش و مشاوره قابل اعتماد، از ویژگی‌های اصلی بهترین جراح لیفت صورت در تهران است.

آیا پیش از اینکه برای انجام جراحی تصمیم بگیرید، شما را از تمام جوانب عمل، شیوه جراحی و عوارض آن آگاه می‌کند؟ آیا امکان یک جلسه مشاوره رایگان با جراح برای بررسی وضعیت و شرایط شما و همچنین ارائه اطلاعات لازم، وجود دارد؟ رفتار و شیوه تعامل جراح با شما را بسنجید و اینکه چقدر در نظر و تشخیص خود استوار است.

پزشکی که مهارت و تخصص کافی دارد، حاضر نیست هر شخصی را حتی اگر نیاز به عمل زیبایی ندارد، جراحی کند؛ یا از استانداردهای جراحی زیبایی خارج شود؛ بلکه تلاش می‌کند تا شیوه نگاه فرد را نسبت به جراحی‌های زیبایی و نتایج آن، اصلاح کند.

همچنین با کمک ابزراهای اطلاع‌رسانی مانند بروشور، وب‌سایت یا صفحات مجازی، برای آگاهی بیشتر مخاطبان خود پیش از تصمیم به جراحی، تلاش می‌کند.

در کنار همه اینها‌ داشتن یک تیم مشاوره با تجربه، یک امتیاز ویژه است. بسیاری از نکاتی که باید پیش از جراحی یا بعد از انجام لیفت صورت انجام دهید، توسط پرسنل درمانی کلینیک به شما منتقل می‌شود.

آنها در تمام طول روند جراحی در کنار شما خواهند بود تا با کمترین مشکل، جراحی شوید.

در انتخاب بهترین جراح لیفت صورت، به تمام موارد گفته شده دقت کنید.

خدمات پشتیبانی

شاید درنظر نداشته‌باشید که خدمات پشتیبانی چه اهمیتی دارد. در واقع شما پس از انجام جراحی، نیاز به افرادی دارید تا وضعیت جسمی، سلامتی و زیبایی‌تان را بررسی نموده و پیگیری‌های لازم را انجام دهند. بهترین جراح لیفت صورت در تهران، معمولاً تیم پشتیبانی قوی و پرسنل حرفه‌ای در مطب و بیمارستان دارد که نیازهای مراجعه‌کنندگان را به بهترین شکل پاسخگو هستند.

رعایت استانداردهای ایمنی و سلامتی

یکی از خصوصیات بهترین جراح لیفت صورت در تهران، اهمیت به مقوله ایمنی و سلامتی مراجعه‌کننده است. معمولاً پزشکان مطرح، اهل ریسک بر روی سلامتی مراجعه‌کننده نیستند. پزشکان متعهد، محدودیت‌های پزشکی را درنظر می‌گیرند و متناسب با آن، نتیجه جراحی را برای بیمار شرح می‌دهند. پزشکان معتبر، برای انجام جراحی‌های دارای بیهوشی، حتماً از پزشک متخصص بیهوشی، کمک می‌گیرند و به بهانه کاهش هزینه جراحی، عدم انجام آن را نمی‌پذیرند.

پارامترهای تعیین‌کننده هزینه لیفت صورت، شامل هزینه بیمارستان یا کلینیک است. همچنین، وضعیت ظاهری فرد، سن و سال و نوع افتادگی چهره و چین‌‌و‌چروک‌های صورت، مشخص کننده‌ی متد لیفت صورت است.

هزینه لیفت صورت چقدر است؟

هزینه لیفت، توسط بهترین جراح لیفت صورت، عدد مشخصی نیست. زیرا مشخص کردن این هزینه، نیازمند معین بودن پارامترهای مختلفی است که در هر فرد متفاوت است.

پارامترهای تعیین‌کننده هزینه لیفت صورت، شامل هزینه بیمارستان یا کلینیک است. همچنین، وضعیت ظاهری فرد، سن و سال و نوع افتادگی چهره و چین‌‌و‌چروک‌های صورت، مشخص کننده‌ی متد لیفت صورت است.

استفاده از نخ لیفت و همچنین نوع و کیفیت آن، از دیگر پارامترهای تاثیرگذار در هزینه لیفت صورت است.

از دیگر مواردی که هزینه لیفت صورت را مشخص می‌کند، تخصص، تجربه و تبحر پزشک است.

کم‌تر پزشک باتجربه‌ای را می‌بینید که ضمن گذراندن دوره‌های تخصصی مختلف و سال‌ها تجربه در چنین جراحی‌هایی، هزینه بسیار پایینی اعلام کند. معمولاً هزینه تخصص، تمرین و کسب علم و تجربه، بسیار بالاتر از این صحبت‌ها است.

حال در پایان شما را با دکتر آرش نجف بیگی آشنا خواهیم کرد. دکتر نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و یکی از فعال‌ترین جراحان پلاستیک حال حاضر در شهر تهران هستند. دکتر آرش نجف‌بیگی، دوره پزشکی عمومی و تخصص جراحی عمومی خود را در دانشگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش گذرانده است. همچنین مقطع فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را نیز در بیمارستان حضرت فاطمه دانشگاه تهران (نخستین مرکز جراحی پلاستیک کشور) طی کرده است.

دکتر آرش نجف بیگی در دو کلینیک جردن و سعادت آباد خود، به جراحی‌های پلاستیک و زیبایی می‌پردازد و در زمینه انجام جراحی‌های زیبایی مانند عمل بینی، جراحی پلک و جراحی لیفت صورت، تخصص دارد. همچنین جراحی‌های زیبایی بدن از جمله ابدومینوپلاستی، پیکرتراشی، لیفت و پروتز نیز از دیگر تخصص‌های دکتر نحف بیگی است.

برای آشنایی بیشتر با دکتر آرش نجف بیگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عضو هیات علمی دانشگاه
  • عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی
  • طبق دیدگاه انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران: دکتر نجف بیگی، یکی از فعال‌ترین جراحان پلاستیک کشور است.
  • عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا
  • دارای گواهینامه‌های ISO 9001:2015 و ISO10002:2018 از DEF که نشانه کیفیت بالا و رعایت استانداردهای جهانی در کلینیک‌های تخصصی زیبایی دکتر آرش نجف‌بیگی است.

برای مطالعه بیشتر درباره یافتن بهترین متخصص جراح صورت این مقاله لاتین از سایت وبمد را بخوانید.

حال که درباره بهترین جراح لیفت صورت و ویژگی های آن، اطلاعات درستی کسب کرده اید می توانید از مقالاتی که در پایین هستند اطلاعات تکمیل تری دریافت کنید یا برای خواندن تجربیات دیگران در این زمینه، نظرات کاربران را در انتهای مقاله بخوانید.

[bs-heading title=”اطلاعات تماس کلینیک دکتر نجف بیگی” show_title=”1″ icon=”fa-comments” title_link=”” heading_color=”” heading_style=”default” heading_tag=”h3″ bs-show-desktop=”1″ bs-show-tablet=”1″ bs-show-phone=”1″ bs-text-color-scheme=”” css=”” custom-css-class=”” custom-id=””]

کلینیک سعادت‌آباد

کلینیک جردن

کلینیک دکتر نجف بیگی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از فعال‌ترین جراحان پلاستیک حال حاضر شهر تهران هستند. دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش گذرانده‌اند و مقطع فوق

پست های محبوب

تماس با ما

مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر

مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر