برای مشاوره رایگان کلیک کنید
شماره تماس شعبه جردن: 02191009402 شماره تماس شعبه سعادت آباد: 02126740054 شماره تماس شعبه الهیه: 09128434116
  1. خانه
  2. /
  3. بلاگ
  4. /
  5. هزینه عمل كوچك كردن سينه مردان + فیلم واقعی عمل سينه اقايان

هزینه عمل كوچك كردن سينه مردان + فیلم واقعی عمل سينه اقايان

دکتر آرش نجف بیگی

جراحی کوچک کردن سینه مردان

هزینه عمل كوچك كردن سينه مردان چقدر است؟ براي كوچك كردن سينه مرد چه بايد كرد؟ راه هاي كوچك كردن سينه اقایان چیست؟ ساکشن سینه مردان چگونه است؟ چه سنی برای کوچک کردن سینه مرد مناسب است؟ در اینجا به همه چیز درباره كوچك كردن سينه مردان میپردازیم.

در ابتدای مقاله نیز می‌توانید ویدئو واقعی قبل و بعد از عمل کوچک‌کردن سینه برای یک آقا از دکتر آرش نجف بیگی را مشاهده کنید.

در نهایت اگر سوالی دارید، در انتهای همین مقاله در قسمت نظرات درج کنید تا دکتر آرش نجف بیگی به آن پاسخ دهند.

آیا نمونه کار واقعی کوچک کردن سینه یک مرد را دیده اید؟ در این ویدئو از دکتر آرش نجف بیگی می‌توانید یک نمونه عمل ژنیکوماستی را مشاهده کنید:

https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/nmHE5/vt/frame

چنانچه فرصت مطالعه کل محتوای مقاله را ندارید، با کلیک روی خلاصه مقاله و مطالعه آن، به اطلاعات مختصر و مفیدی دست پیدا کنید.

خلاصه مقاله

در بدن زنان و مردان، هورمون‌های تستسترون (هورمون جنسی مرد) و استروژن (هورمون جنسی زن) به میزان مختلفی وجود دارد. مسلما در زنان میزان هورمون استروژن و در مردان میزان هورمون تستسترون بیشتر می‌باشد.

اما زمانی که سطح یکی از این هورمون‌ها در بدن فرد به هر دلیلی تغییر کند، تغییرات متنوعی در ظاهر فرد ایجاد می‌شود.

به عنوان مثال، زمانی که در یک مرد یا یک پسر، بنا به دلایل مختلف مانند رسیدن به دوران بلوغ یا یک بیماری، سطح هورمون تستسترون تغییر کند، میزان هورمون استروژن افزایش پیدا می‌کند.

در این شرایط احتمال اینکه سینه‌ها در مردان رشد کرده و به مرور زمان حالتی شبیه سینه زنان پیدا کند، وجود دارد. یرای کوچک کردن سینه مردان هم می توان به تشخیص پزشک از عمل كوچك كردن سينه آقايان کمک گرفت.

جراحی کوچک کردن سینه مردان یکی از انواع عمل‌های زیبایی است که در برخی از مردان با توجه به سایز سینه شان قابل انجام است.

علل بزرگ شدن سینه مردان

اگرچه دلیل اصلی افزایش سینه در مردان تغییر هورمون‌ها است، اما عوامل دیگری نیز می‌توانند در شکل‌گیری این مشکل موثر باشند مانند دلایل ژنتیکی، استفاده از برخی داروهای خاص یا دلایل نامشخص دیگر، در برخی از مردان باعث بزرگ شدن سینه‌ها به طور غیر طبیعی می‌شود.

تخمین زده شده که حدود ۵۰٪ از مردان در ایالات متحده در طول عمر خود نوعی ژنیکوماستی را تجربه می‌کنند. ژنیکوماستی در هر سنی ممکن است وجود داشته باشد. خوشبختانه کوچک کردن سینه در مردان می‌تواند در هر سنی، چه نوجوان بالغ یا سالخورده با اطمینان و موفقیت کامل انجام شود. برخی از مهمترین مواردی که موجب ایجاد نیاز انجام عمل ژنیکوماستی در مردان می‌شود، عبارت است از:

·         دوره شیرخوارگی

شاید جالب باشد که بدانید تقریبا نیمی از نوزادان پسری که به دنیا می‌آیند، مبتلا به ژنیکوماستی هستند. دلیل این مسئله هم مصرف شیر مادر است. البته جای نگرانی نیست؛ چرا که بعد از چند هفته و با بزرگ تر شدن نوزاد، رشد اندام‌ها با هورمون‌های مردانه آغاز می‌شود.

·         دوران بلوغ در مردان

یکی دیگر از دلایلی که موجب ایجاد ژنیکوماستی در مردان می‌شود، دوران بلوغ است. در این برهه از زمان، به دلیل تغییرات زیادی که در سطح هورمون های فرد ایجاد می‌گردد، احتمال افزایش سایز سینه نیز وجود دارد. اما مشابه با شرایطی که در دوران شیرخوارگی وجود دارد، این مشکل به خودی خود رفع شده و نیازی به انجام جراحی کوچک کردن سینه مردان نیست.

·         نقش چاقی در ژنیکوماستی

درست مانند زنان، افزایش وزن می‌تواند در افزایش سایز سینه‌ها موثر باشد. در این شرایط، در صورتی که پزشک دلیل افزایش سینه را افزایش وزن تشخیص دهد، نیازی به انجام جراحی سینه در مردان نیست؛ چرا که با رعایت یک رژیم غذایی مناسب، این مشکل قابل حل است.

·         مصرف الکل

کبد مسئولیت تنظیم هورمون در بدن را به عهده دارد. استفاده بیش از اندازه از الکل، می‌تواند به کبد آسیب زده و موجب بیماری سیروز کبدی شود. زمانی که کبد دچار مشکل شود، به درستی هورمون‌های بدن را تنظیم نکرده و در مردان موجب افزایش میزان هورمون‌های استروژن می‌شود.

·         سرطان در مردان و ژنیکوماستی

در میان انواع سرطان‌هایی که در مردان ایجاد می‌شود، سرطان بیضه و سرطان ریه موجب تغییر هورمون‌ها در آنها می‌گردد؛ حتی در مواردی که تومور خوش خیم و غیر سرطانی می‌باشد، احتمال افزایش سایز سینه در افراد وجود دارد.

نمایش درجه بندی ژنیکوماستی در آقایان

نشانه های بزرگ شدن سینه مردان

تشخیص ژنیکوماستی در مردان تقریبا کار مشکلی است؛ چرا که همانطور که گفته شد، یکی از دلایل ایجاد این مشکل در افراد، افزایش وزن می‌باشد. در ادامه، برخی از رایج‌ترین نشانه‌های ژنیکوماستی در مردان را به شما معرفی می‌کنیم. با این وجود تشخیص نهایی اینکه آیا شما به عمل کوچک کردن سینه مردان نیاز دارید یا نه، به نظر پزشک متخصص ژنیکوماستی بستگی خواهد داشت:

  • افزایش سایز سینه به صورت غیر طبیعی اولین نشانه ژنیکوماستی می‌باشد.
  • نوسانات خلقی یکی دیگر از نشانه های ژنیکوماستی می‌باشد؛ چرا که تغییرات هورمون‌ها موجب ایجاد تغییر در خلق و خوی افراد می‌شود.
  • احساس درد در سینه‌ها می‌تواند یکی دیگر از نشانه‌های این بیماری باشد. اگرچه در بیشتر افراد این مسئله به عنوان یک نشانه مشهود نمی‌باشد.
  • شکل‌گیری توده در پستان از جمله نشانه‌های این بیماری است که بیشتر در نوک سینه ایجاد می‌شود. این توده در برخی موارد می‌تواند نشانه‌ای از سرطان هم باشد. بنابراین، در صورتی که احساس می‌کنید در سینه‌تان توده‌ای وجود دارد، حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید؛ چرا که احتمالا به جراحی سینه در مردان نیاز دارید!
  • تورم در نوک سینه مردان یکی از مسائلی است که در نتیجه افزایش میزان هورمون استروژن در مردان ایجاد می‌شود.

مقاله بهترين جراح زيبايي سينه در تهران را از دست ندهید.

دلایل پزشکی کم کردن سایز سینه

سینه‌های بیش از حد بزرگ باعث درد و رنج، اختلال جسمی و مشکلات روانی می‌شود. فعالیت‌های ورزشی به طور قابل توجهی محدود می‌شوند. تغییرات دائمی در نحوه حمل اشیا برای جبران وزن سینه‌های بیش از حد بزرگ، می‌تواند منجر به درد مزمن در ناحیه کمر، گردن و شانه ها شود.

  • درد کمر، شانه و گردن در اثر بزرگی سینه

طبق آمار، یکی از شایع‌ترین دلایلی که خانم‌ها به دنبال کم کردن سایز سینه هستند، دردی است که می‌تواند در اثر سینه‌های بیش از حد بزرگ ایجاد شود. با وجود اینکه قسمت بالای ستون فقرات، قوی و انعطاف پذیر است و به عنوان تکیه‌گاه قفسه سینه و کل قسمت فوقانی بدن عمل می‌کند، اما با این حال، فشار روی عضلات و رباطها، ناشی از سینه‌های بسیار بزرگ نسبت به ابعاد بدن یک خانم، می‌تواند باعث ایجاد درد شود. گاهی اوقات درد زودگذر است، اما به مرور زمان ممکن است به درد مزمن منجر شود. این درد ممکن است ماه‌ها و یا حتی سال‌ها ادامه داشته باشد.

  • تحریک پوست زیر سینه‌ها

سینه های بزرگتر تمایل به افتادگی دارند. اصطکاک پوست سینه و عرق کردن می‌تواند به ایجاد جوش قرمز در زیر سینه منجر شود. این جوش‌ها معمولاً روی چین‌های پوستی در اثر قارچ یا باکتری ایجاد می‌شوند. ممکن است افراد مبتلا به این واکنش پوستی به طور مداوم درد و خارش در زیر سینه خود احساس کنند. این مشکل نیز، نیاز به مداوای سریع دارد. سریع‌ترین درمان برای این مشکل، کم کردن سایز با جراحی سینه توسط دستگاه لیپوساکشن سینه و سایر روش های غیر جراحی مانند لیپوماتیک است.

  • زیبایی شناسی و تصویر بدن مرتبط با اندازه سینه

زیبایی؛ از دلایل مهم کوچک نمودن سینه به روش لیپوساکشن سینه است. برای هر انسانی مهم است که خودش برای ظاهر و زیبایی و اندازه سینه خود تصمیم بگیرد. هیچ کس نباید برای او تصمیمی اتخاذ کند. برخی اوقات یک فرد ریزنقش، ممکن است سینه‌های بزرگی نداشته باشد، اما نسبت به اندازه بدن خود، احساس بزرگ بودن کند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، باعث می‌شود آن فرد به نحوه مشاهده بدن خود از سوی دیگران تاثیر بگذارد.

سینه های بسیار بزرگ می‌توانند شکل و نسبت بدن را تحریف کنند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، فرد به طور ناخودآگاه دچار فشار عضلانی می‌شود. همچنین، این اندازه نامتناسب می‌تواند امکان پوشیدن لباس، به سبک دلخواه و مطلوب را صلب کند.

کسانی که دارای این مشکل هستند، با کوچک شدن سینه های خود به روش لیپوساکشن سینه به طور ناگهانی با این تجربه مواجه می‌شوند که می‌توانند لباسهایی را تن کنند که مدت‌ها آرزو داشتند!

  • ایجاد اختلال در روند فعالیت‌های ورزشی

شکی نیست که سینه‌های بزرگ در ورزش اختلال ایجاد می‌کنند. این امر به ویژه در مورد ورزشکارانی که درگیر رقابت هستند صادق است.

افرادی که هیچ هدف ورزشی ندارند، اما دوست دارند دویدن، دوچرخه‌سواری، یا هر ورزش دیگری را برای تفریح و سلامتی خود انجام دهند، در صورتی که سینه‌های بزرگی داشته باشند، می توانند از جراحی لیپوساکشن سینه برای کوچک کردن سینه خود بهره‌مند شوند.

مطالعه مقاله کوچک کردن نوک سینه را ازدست ندهید.

انجام جراحی کوچک کردن سینه مردان برای چه کسانی الزامی است؟

شما کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی سینه در مردان هستید، اگر:

  • از سایر روش های کاهش سایز سینه استفاده کرده ولی نتیجه‌ای نگرفته‌اید. روش‌های مختلفی برای کاهش سایز سینه وجود دارد مانند رعایت رژیم غذایی و یا خارج سازی چربی‌های اضافی. در صورتی که هیچ یک از این روش‌ها جواب نداده باشند، عمل کوچک کردن سینه مردان آخرین راه حل پیشنهادی می‌باشد.
  • افرادی که سلامت عمومی خوبی داشته و اضافه وزن زیادی ندارند. انجام عمل کوچک کردن سینه مردان به افرادی که دیابت، بیماری قلبی یا ضعف در سیستم ایمنی بدن دارند، توصیه نمی‌شود.
  • اگرچه روش‌های طبیعی دردسر کمتری برای فرد دارند، اما نتیجه آنها پایدار نیست. بنابراین، در صورتی که به دنبال نتیجه پایدار و همیشگی هستید، باید عمل ژنیکوماستی را انجام دهید.

در ویدیو زیر نمونه جراحی لیپوساکشن شکم و سینه برای یک آقا توسط دکتر نجف بیگی را مشاهده می‌کنید.

چه زمانی مناسب است برای کوچک کردن سینه ؟

بهترین شرایط برای کم کردن سایز سینه، در شرایطی است که بیمار با سینه‌هایی حاوی بخش زیادی از چربی مواجه است. به عنوان مثال، زنانی که یائسگی را پشت سر گذاشته‌اند، به طور معمول دارای سینه‌هایی حاوی سهم بیشتری از چربی نسبت به نوجوانان هستند.

همچنین، بزرگی بیش از حد سینه باعث ایجاد درد و محدود شدن فعالیت‌های حرکتی در بدن زنان می‌شود. لازم است زنانی که سینه‌های بزرگی دارند، با تجربه درد در قسمت فوقانی بدن یا آسیب پوستی در ناحیه بین سینه‌ها یا زیر سینه، پیش از جدی‌تر شدن مشکل اقدام به کم کردن سایز سینه‌های خود کنند.

در مردان نیز، عموما پس از تجربه لاغر شدن یا مواجه شدن با عوارض داروهای هرمونی، در هر سنی می‌توان اقدام به جراحی لیپوساکشن سینه برای کوچک شدن سینه نمود. در این شرایط، جراحی سینه، انتخابی است که آزمون خود را پس داده و می‌توان برای رفتن به سفر یا شروع کار، پس از ساکشن کردن سینه، برنامه ریزی کرد. استفاده از دارو یا روش‌های غیر از جراحی سینه، این امکان را به بیمار نمی‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راه های کوچک کردن سینه مردان و هزینه آن با ما در کلینیگ دکتر آرش نجف بیگی تماس بگیرید.

کلینیک جردن : ۰۲۱۸۶۰۸۱۸۷۵کلینیک سعادت‌آباد : ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۶۴

روش‌های کوچک کردن سایز سینه در مردان

برای درمان این مشکل در مردان روش های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها به صورت طبیعی و بدون نیاز به انجام جراحی قابل استفاده هستند. اینکه کدام یک از روش‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم، برای شما مناسب است، به میزان پیشرفت مشکل و شرایط سلامتی خودتان بستگی دارد.

روش‌های طبیعی کوچک کردن سایز سینه مردان یا عمل ژنیکوماستی

اگرچه بهترین روش درمان ژنیکوماستی در مردان، انجام جراحی کوچک کردن سینه مردان یا عمل ژنیکوماستی می‌باشد، اما در برخی موارد می‌توان این مشکل را به صورت طبیعی و بدون نیاز به جراحی سینه در مردان رفع نمود. بنابراین، در صورتی که تمایلی به انجام عمل کوچک کردن سینه مردان ندارید، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • از مصرف الکل و داروهای حجم‌دهنده غیرقانونی خودداری کنید.
  • مصرف دخانیات و سیگار را قطع کنید.
  • از مصرف خودسرانه موادی مانند ماری جوانا، هروئین، استروئید و متادون خودداری کنید.
  • به طور منظم ورزش کنید و از انجام ورزش‌های مربوط به قفسه سینه غافل نشوید.
  • از عوارض داروهایی که مصرف می‌کنید، مطلع باشید.

نحوه انجام عمل ژنیکوماستی

اگرچه افزایش سایز سینه در بسیاری از موارد خطری برای فرد به همراه ندارد، اما با توجه به تاثیرات منفی که در روحیه افراد دارد، روز به روز به تعداد افرادی که خواهان انجام عمل ژنیکوماستی هستند، اضافه می‌شود.

برای انجام این جراحی، می‌توان از تکنیک لیپوساکشن یا برداشتن بافت اضافی و یا ترکیبی از هر دو استفاده کرد. انجام لیپوساکشن به افرادی توصیه می‌شود که درجه ژنیکوماستی در آنها خفیف یا متوسط بوده و پوست اضافی ندارند.

در صورتی که بافت اضافی ایجادشده در محدوده نوک سینه و آرئولا (Areola) باشد، با ایجاد یک برش کوچک می‌توان این بافت را به راحتی از بدن خارج کرد؛ اما در برخی مواقع برای افزایش اطمینان خاطر از اینکه تمام بافت‌های اضافی از بدن خارج شده است، می‌توان از لیپوساکشن با دستگاه پال ( PAL ) یا UAL استفاده کرد.

در برخی موارد که شدت پیشروی ژنیکوماستی در فرد زیاد است، احتمالا نیاز به ایجاد برش‌های عمیق تری باشد. در این شرایط، احتمال اینکه نوک سینه کمی جا به جا شده و بعد از برداشتن چربی و بافت‌های اضافی در جای دیگری قرار گیرد، وجود دارد.

برای مطالعه بیشتر مقاله مراقبتهاي بعد از عمل كوچك كردن سينه را توصیه می کنیم.

لیپوساکشن سینه چیست؟

کوچک شدن سینه به روش لیپوساکشن در مردان مؤثرترین روش شناخته‌شده برای ژنیکوماستی یا رفع بزرگی سینه‌ در مردان است. این روش جراحی زیبایی، با از بین بردن چربی و بافت غده اضافی، باعث داشتن سینه‌های صاف‌تر، محکم‌تر و مردانه‌تر می‌شود.

کوچک کردن سینه به وسیله جراحی سینه با دستگاه لیپوساکشن سینه یک روش جراحی زیبایی است که باعث کاهش اندازه و وزن سینه‌های بزرگ و سنگین می‌شود. این جراحی هم مانند عمل بالا بردن سینه می توانند به داشتن سینه‌های سالم‌تر و به لحاظ زیبایی‌شناسی، متناسب‌تر با بدن بیمار، کمک کند. عمل لیپوساکشن سینه در مردان می‌تواند با از بین بردن چربی و بافت اضافی پستان و پوست کشیده‌شده با استفاده از دستگاه لیپوساکشن سینه، نه تنها سینه ها را کوچکتر، سبک‌تر و محکم‌تر کند، بلکه باعث بهبود تقارن پستان و از بین بردن افتادگی پستان شود.

در حالی که بسیاری از بیماران برای کاهش علائم جسمی مانند درد کمر، درد گردن یا شانه یا ناراحتی در هنگام ورزش، جراحی لیپوساکشن سینه را انتخاب می‌کنند، از مزایای زیبایی عمل کوچک کردن سینه به وسیله دستگاه لیپوساکشن سینه نباید غافل شد.

مزایای لیپوساکشن سینه:

  • سینه شما بلندتر و محکم‌تر خواهد شد و باعث می‌شود جوان‌تر به نظر برسید.
  • سینه‌بند راحت‌تر و جذاب‌تر خواهد بود.
  • با داشتن سینه های متناسب‌تر، فرم کلی بدن شما متعادل‌تر و جذاب‌تر خواهد بود.
  • نوک سینه‌های بزرگ را می توان با همین روش کاهش داد، این کار به شما کمک می کند، در زیر لباس و بیرون لباس بهتر به نظر برسید.
  • لباس شنا، سینه بند اسپرت و لباس در تن شما، فرم بهتری پیدا می‌کند. داشتن فرم متناسب به تقویت اعتماد به نفس شما، مخصوصا در هنگام فعالیت روزانه کمک می کند.
  • زمان بهبودی عمل لیپوساکشن سینه بسیار سریع است. یک بیمار معمولی می‌تواند ظرف دو تا سه روز پس از ساکشن کردن سینه به محل کار خود برگردد و فعالیت روزمره عادی داشته باشد
  • عملاً بدون زخم، چند روز پس جراحی لیپوساکشن سینه، زخمی بر روی بدن شما وجود نخواهد داشت
  • کاهش ۲۰ تا ۵۰ درصد از حجم سینه
  • حداقل خطر و کمترین عوارض و نقاحت بعد از عمل

عوارض لیپوساکشن سینه

بدیهی است که هر نوع جراحی، می‌تواند منجر به عارضه شود. قابل ذکر است که کوچک کردن سینه به روش سنتی جراحی سینه (بدون دستگاه لیپوساکشن) از طریق برداشتن چربی و بافت سینه به صورت دستی، با عوارض بیشتری نسبت به کوچک شدن سینه با دستگاه لیپوساکشن همراه است. می‌توان گفت ساکشن کردن سینه، روش بی‌خطری محسوب می‌شود.

عارضه‌ای که ممکن است با لیپوساکشن سینه رخ دهد، کبودی بیش از حد، در ناحیه سینه به دلیل استفاده از لباس فشرده‌سازی سینه است. حالت الاستیک (کش‌سانی) ضعیف در این لباس، منجر به فشار ناکافی بر سینه می‌شود، این عارضه فقط با استفاده از لباس نامناسب پس از جراحی رخ می‌دهد که معمولاً پس از گذشت زمان کوتاهی بدون هیچ مشکل دائمی برطرف می‌شود.

چرا لیپوساکشن سینه برای کوچک کردن سینه مردان انجام می‌شود؟

در حالی که کاهش وزن می‌تواند برای برخی از مردان به کاهش اندازه سینه‌ها کمک کند، اما اغلب اوقات، بیش از حد بافت غده‌ای در سینه وجود دارد که باعث می‌شود حتی بیماران بسیار لاغر نیز با سینه‌های بزرگ مواجه شوند و نیاز به کوچک شدن سینه داشته باشند. در حال حاضر، کوچک کردن سینه برای مردان به روش لیپوساکشن سینه تنها درمان مداوم و مؤثر برای ژنیکوماستی است. شاید این درمان دائمی نباشد، ولی طولانی‌ترین درمان ممکن است.

معمولاً بعد از ساکشن کردن سینه و تجربه کوچک شدن سینه، تمامی بیماران، اینگونه اظهار نظر می‌کنند: برای اولین بار؛ پس از سالها، بدون پیراهن احساس راحتی می‌کنند و احساس اعتماد به نفس بیشتری در خود می‌یابند.

اگر به طور آگاهانه از ظاهر سینه خود ناراضی هستید، یا از انجام برخی فعالیتها اجتناب می‌کنید، به این دلیل که می‌ترسید قفسه سینه‌تان را نشان دهید، گزینه‌ی کم کردن سایز سینه به روش لیپوساکشن سینه را در نظر بگیرید. کوچک شدن سینه با کمک جراح زیبایی با استفاده از دستگاه لیپوساکشن سینه، پیشرفت چشمگیر و تقریباً فوری با حداقل زخم را دربر دارد.

مراقبت‌های قبل از عمل ژنیکوماستی

قبل از انجام جراحی کوچک کردن سینه مردان حتما با یک پزشک متخصص صحبت کنید. قبل از هر چیز پزشک باید دلیل این مشکل در شما را شناسایی کرده و براساس آن یکی از شیوه‌های درمان را به شما پیشنهاد کند. همچنین، شما به عنوان فرد بیمار موظفید تا تاریخچه کاملی از عمل‌هایی که تا کنون انجام داده‌اید و داروهایی که مصرف کرده و یا می‌کنید را در اختیار وی قرار دهید.

سپس، در مورد آنچه که در مورد این عمل فکر می‌کنید، به صورت دقیق و واضح با جراح صحبت کنید تا مطمئن شوید انتظارات شما از عمل ژنیکوماستی واقعی و به جا است.

مراقبت های بعد از عمل ژنیکوماستی

بعد از انجام جراحی کوچک کردن سینه مردان بیمار باید از بانداژهای مخصوص جهت جلوگیری از تورم و خونریزی استفاده نماید. بسته به اینکه از کدام یک از روش‌های جراحی کوچک کردن سینه مردان استفاده شده است، امکان دارد که یک لوله در زیر پوست وی برای مدتی جهت خارج کردن مایعات اضافی قرار گیرد.

هزینه عمل كوچك كردن سينه مردان به چه عواملی بستگی دارد

جراحی‌های پلاستیک و ترمیمی، معمولا فرایندهای مختلفی را در بر می‌گیرند که هر کدام هزینه جداگانه‌ای را شامل می‌شود. در واقع یک عمل جراحی تنها به دستمزد پزشک محدود نمی‌شود. از هزینه‌های آماده‌سازی قبل جراحی مانند انجام برخی آزمایش‌ها تا هزینه‌های بعد از جراحی و پست آپ، همگی باید در نظر گرفته شود.

هزینه عمل كوچك كردن سينه مردان به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این میان هزینه بیمارستان، بیهوشی و اتاق عمل، یکی از مهمترین بخش‌های هزینه‌ای شما را شامل خواهد شد که در کنار دستمزد جراح قرار می‌گیرد. دستمزد تیم پزشکی همراه نیز در همین بخش محاسبه می‌شود.

با این حال دستمزد خود جراح، به چند فاکتور دیگر بستگی دارد. اولین موضوع سختی عمل و شرایط بدنی خود فرد است. اینکه عمل تا چه اندازه پیچیده و زمان‌بر باشد، روی هزینه جراحی اثر دارد. فاکتور مهم بعدی، تخصص و دانش جراح است. بی‌شک هزینه انجام جراحی توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، هزینه بیشتری خواهد داشت.

چرا که داشتن فوق تخصص پلاستیک و ترمیمی، به معنی استفاده از تکنیک‌های پیشرفته‌تر همراه با مهارت و دانش بالاتر و در نهایت رسیدن به نتیجه بهتر از جراحی کوچک کردن سینه مردان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راه های کوچک کردن سینه مردان و هزینه آن با ما در کلینیگ دکتر آرش نجف بیگی تماس بگیرید.

کلینیک جردن : ۰۲۱۸۶۰۸۱۸۷۵کلینیک سعادت : ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۶۴

نتیجه‌گیری

جراحی کوچک کردن سینه مردان در سال‌های اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است؛ چرا که افزایش سایز سینه در مردان بیشتر از آنکه برای سلامت عمومی آنها خطر آفرین باشد، موجب کاهش اعتماد به نفس آنها می‌شود. به همین علت، انجام عمل ژنیکوماستی برای افرادی که به دنبال درمانی با نتیجه دائم هستند، توصیه می‌شود.

برای مطالعه بیشتر این مقاله معتبر از سایت betterhealth را پیشنهاد می دهیم.

حال که درباره کوچک کردن سینه مردان و نکاتی که باید قبل از اقدام به عمل بدانید، اطلاعات درستی کسب کرده اید می توانید از مقالاتی که در پایین هستند اطلاعات تکمیل تری دریافت کنید یا برای خواندن تجربیات دیگران در این زمینه، نظرات کاربران را در انتهای مقاله بخوانید.

آیا بزرگ شدن سینه مردان علائم سرطان است؟

در بیشتر مواقع بزرگ شدن سینه در مردان، به دلیل عواملی مثل وراثت یا تغییرات هورمونی و چاقی است. به همین دلیل درصورتی که در سال‌های نزدیک به دوران بلوغ چنین رویدادی ایجاد شود، نباید چندان نگران آن باشید. بزرگ شدن سینه در شرایطی که فرد دارای اضافه وزن و چاقی است، باز هم جای نگرانی ندارد. معمولا عامل وراثت را نیز، خود فرد بیش از سایرین اطلاع دارد. اما درصورت مشاهده ظاهر غیرطبیعی، ترشحات از نوک سینه و تورم غیرطبیعی حتما به پزشک مراجعه کنید.

آیا احساس درد در ناحیه سینه علائم بزرگ شدن سینه در مردان است؟

معمولا در صورتی که هورمون‌ها دچار تغییر شوند، فرد با شرایطی مثل تغییر خلق و خو یا درد در ناحیه سینه مواجه می‌شود. اما در اکثر مواقع این درد بهبود پیدا می‌کند و سینه چندان بزرگ نمی‌شود. پس نمی‌توان احساس درد در ناحیه سینه را علائم بزرگ شدن سینه در مردان دانست، چرا که در بیشتر موارد بعد از مدتی، بدون نشانه‌هایی از بزرگ شدن سینه، فرد بهبود پیدا می‌کند.

تفاوت بزرگ شدن سینه در مردان با سرطان سینه چیست؟

بسیاری از افراد با مشاهده علائم بزرگ شدن سینه دچار ترس و نگرانی می‌شوند. اما بهتر است بدانید که بزرگ شدن سینه در مردان معمولا خطرناک نیست. شما می‌توانید با چکاپ‌های دوره‌ای که در منزل انجام می‌دهیده، ریسک بروز سرطان را کاهش دهید. کافی است با نوک انگشتان‌تان سینه و اطراف آن را لمس کنید و درصورت مشاهده توده‌ای در زیر سینه، فورا به پزشک مراجعه کنید.

چرا باید عمل کوچک کردن سایز سینه در مردان را انجام دهید؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که عمل کوچک کردن سینه در مردان تنها به دلایل زیبایی انجام می‌شود. اما بهتر است بدانید که این عمل با دلایل روانشناختی و درمانی انجام می‌شود. در برخی مواقع بزرگ شدن سینه در مردان تاحدی است که فرد دچار احساس درد در ناحیه گردن و شانه‌ها می‌شود. از سوی دیگر خجالت از چنین شرایطی تاثیر مستقیمی بر الگوی حرکتی و ایستادن فرد می‌گذارد که به مرور، منشا ایجاد دردهای مختلف در نواحی کمر و شانه‌ها می‌شود. از طرف دیگر، آسیب به پوست نواحی زیر سینه که بر اثر تعرق دچار حساسیت و قرمزی می‌شوند نیز، عامل مهم دیگری است که در بسیاری از آقایان مشکلات متعددی ایجاد کرده است. محدود کردن فرد برای ورزش و همچنین مشکلات روحی روانی نیز، از جمله عواملی است که اثبات می‌کند فردی که دچار بزرگ شدن سینه شده است، باید به دنبال راه درمان آن باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest

80 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجید
مجید
1 سال قبل

سلام
لطفا تقریبی هزینه اش رو میفرمایید

عزیز
عزیز
2 سال قبل

سلام من 38سالم سینهام بزرگ شد هزینه عمل لطف میکنید

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  عزیز
2 سال قبل

سلام وقت بخیر
لطفا برای کسب اطلاعات کامل با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۶۴- جردن ۰۲۱۸۶۰۸۴۳۲۶

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
2 سال قبل

سلام شماره واتسپ دارید

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  کاربران ناشناس
2 سال قبل

سلام وقت بخیر
لطفا با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد 02126740064- جردن 02186084326

علی
علی
2 سال قبل

سلام خوبی خسته نباشید من میخواستم ببینم چقدر هزینه عمل جراحی سینه

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  علی
2 سال قبل

سلام وقت بخیر
برای اطلاع از هزینه ها میتوانید با شماره های کلینیک تماس حاصل فرمایید
سعادت آباد ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۶۴- جردن ۰۲۱۸۶۰۸۴۳۲۶

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
2 سال قبل

سلام وقت بخیر
من 35 سالم هست و اضافه وزن زیاد داشتم حدود 120 کیلو بودم و الان که لاغر کردم به وزن 80 کیلو رسیده ام سینه هام کوچیک نشدن و از نظر هورمونی هم مشکلی ندارم چه عملی رو پیشنهاد میدید برای کوچیک کردن و اینکه هزینه عمل چقدر میشود

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  کاربران ناشناس
2 سال قبل

سلام جهت پاسخگویی کامل به سوالتون و اطلاع از هزینه عمل لطفا با شماره های کلینیک تماس بگیرید. سعادت اباد 02126740064- جردن 02186084326

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  کاربران ناشناس
2 سال قبل

سلام برای اطلاع از هزینه ها و مشاوره لطفا با شماره های کلینیک تماس بگیرید. سعادت اباد02126740064- جردن 02186084326

شاهین
شاهین
3 سال قبل

سلام خسته نباشید هزینه عمل كوچك كردن سينه مردان چقدره؟ بعد از این عمل باید سینه بند یا گن مخصوصی استفاده کرد؟

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  شاهین
3 سال قبل

با سلام
بله بعد از جراحی تا سه ماه باید از گن مخصوص استفاده نمایید.
برای اطلاع از هزینه ها با شماره های کلینیک تماس بگیرید.

صصصص
صصصص
4 سال قبل

با سلام .جوانی۲۶هستم .چاق بودم و در طی مدتهای طولانی و ورزش های مختلف و سنگین لاغر شدم طبعیی
و تمام جایی که مورد نظر خودم بود رفع مشکل کردم
ولی متاسفانه افتادی سینه هنوز به مشکل داره .در ستور زیاد اگه عکس خواستید تا بفرستم .ممنونم میشم راهنمایی و کمکم کنید مرسی تشکر.

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  صصصص
4 سال قبل

با سلام
دوست عزیز تا به صورت حضوری معاینه نشوید نمی توان دقیق اعلام کرد چه روشی برای شما مناسب است.

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
4 سال قبل

سلام بعدازعمل میشه کارهایه سنگین انجام داد بعدش بیمارچه زمانی استراحت نیازداره بعدازعمل موقع جراحی بیمار بیهوش میشه ممنون خسته نباشی

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  کاربران ناشناس
4 سال قبل

با سلام
این جراحی با بیهوشی کامل انجام می شود. از فردای روز عمل می توانید به کارهای روزانه خود بپردازید فقط تا یک ماه باید ورزش سنگین انجام ندهید.

سبزه زار
سبزه زار
4 سال قبل

سلام هزینه عمل کوچک کردن سینه آقایان چقدر هست

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  سبزه زار
4 سال قبل

سلام وقت بخیر
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد 02126740054- جردن 02186084326

امیرسعیدی
امیرسعیدی
4 سال قبل

سلام آدرس مطب رو دقیق میفرمایید که به صورت حضوری با دکتر ملاقات کنیم

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  امیرسعیدی
4 سال قبل

سلام وقت بخیر
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد 02126740054- جردن 02186084326

حسین
حسین
4 سال قبل

سلام آقای دکتر من از شهرستان میخوام بیام پیستون برای بزرگی سینه میخوام عمل کن چند روز طول میکشه برای عمل و هیچی آسیبی برای بدن ندارن و چه قیمت در میاد عمل

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  حسین
4 سال قبل

سلام وقت بخیر
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد 02126740054- جردن 02186084326

امیر
امیر
4 سال قبل

سلام. ببخشید من نوک سینه هام برجسته و بزرگ هستن و این موضوع مشکلاتی را برای پوشیدن لباس برام ایجاد کرده. توجه کنید فقط نوک سینه هامNipple برجسته و بزرگه نه خود سینه هام. برای کوچک کردن نوک سینه آقایون راه حلی هست ؟ با تشکر

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  امیر
4 سال قبل

سلام وقت بخیر
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد 02126740054- جردن 02186084326

سهیل
سهیل
4 سال قبل

سلام اقای دکتر
من الان بیست و نه سالم هست و از سن بلوغ سینه هام نوک تیز شده )حالت زنانه)خیلی ها گفتن که به مرور درست میشه ولی هیچ گونه تغییری حاصل نشد حتی ورزشهایی مثل بدنسازی هم انجام دادم ولی تاثیری نداشت . الان باید چکار کنم

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  سهیل
4 سال قبل

با سلام
دوست عزیز باید به صورت حضوری معاینه شوید تا مشخص شود چه روشی برای شما بهترین نتیجه را می دهد.

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
4 سال قبل

سلام
خداقوت ااقای دکتر ,,, چند روز باید در بیمارستان تحت مراقبت باشیم

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  کاربران ناشناس
4 سال قبل

با سلام
اگر مشکل خاصی نباشد چند ساعت بعد از عمل مرخص می شوید.

مسعود
مسعود
4 سال قبل

سلام
آیا کوچک کردن سینه آقایان عمل خطرناکی هست؟
و اینکه آیا بعد از عمل دوران نقاهت داره و اینکه آثار عمل روی پوست بدن میمونه؟؟

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  مسعود
4 سال قبل

با سلام
خیر عمل خطرناکی نیست. بعد از عمل باید از گن مخصوص استفاده کنید و روزانه یک ساعت پیاده روی داشته باشید.

حسین
حسین
4 سال قبل

سلام عمل حتما با بیهوشی انجام میشه؟؟ یا با بی حس کردن و به صورت سرپایی هم میشه چون من مشکلم خفیفه

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  حسین
4 سال قبل

با سلام
چون سینه عصب های حسی بسیاری دارد نمی توان با بی حسی موضعی جراحی را انجام داد و حتما باید بیهوشی عمومی داشته باشید.

Mahdi
Mahdi
4 سال قبل

سلام خسته نباشید
بعد از عمل امکان بازگشت توده چربی به سینه وجود داره؟

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  Mahdi
4 سال قبل

با سلام
اگر جراحی به درستی انجام شود برگشت نخواهد داشت.

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
4 سال قبل

سلام.من یک پسر 16 ساله هستم واز بزرگی سینم از 4سال پیش رنج میبرم …حتی ورزش و کاهش وزن رو هم امتحان کردم .اما هر روز بزرگتر میشوند باید چه کنم…

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  کاربران ناشناس
4 سال قبل

با سلام
دوست عزیز در این سن جراحی توصیه نمی شود. بهتر است با یک پزشک غدد مشورت کنید در این رابطه.

علی سلطانی
علی سلطانی
4 سال قبل

سلام دورود
علی هستم سینه تقریبا بزرگ نسبت ب اندام خودم دارم در جایی مطلبی در مورد اب کردن چربی سینه توسط دارویی ب نام جینکترول دیدم اما ب داروخانه ک مراجعه کردم نداشتن،خواستم ببینم در مجموع همچین دارویی وجود دارد و از کجا میشود تهیه کرد

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  علی سلطانی
4 سال قبل

با سلام
دوست عزیز لطفا اگر قرار است دارویی مصرف کنید حتما باید توسط پزشک متخصص تجویز شده باشد.

ناشناس
ناشناس
4 سال قبل

سلام . چرا سینه چپ بزرگتر از راست هست و سینه ای که زیاد بزرگ نیست و کمی برامدگی دارد بدون عمل جراحی روش دیگری داره؟؟

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  ناشناس
4 سال قبل

با سلام
دوست عزیز برای اینکه مشخص شود آیا می توان بدون جراحی نیز مشکل شما را حل کرد باید حتما به صورت حضوری معاینه شوید.

عسگری
عسگری
4 سال قبل

سلام و درود
من سی سال سن دارم و دارای 90 کیلو وزن خواستم بپرسم امکانش هست از روش جراحی هاله سینه و ساکشن هم زمان استفاده مرد تا کامل تخلیه بشه و از بین بره؟

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  عسگری
4 سال قبل

سلام وقت بخیر
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد 02126740054- جردن 02186084326

سجاد
سجاد
4 سال قبل

سلام من سینه هام بزرگه و 20سالمه برای رفع بزرگی سینه مردان باید به چه دکتری برم

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  سجاد
4 سال قبل

با سلام
جراحان پلاستیک و زیبایی بوسیله جراحی می توانند مشکل شما را حل کنند.

علی
علی
4 سال قبل

عمل جراحی چندساعت طول میکشه.اگ ساکشن استتفاده شود باید دوباره بان مخصوص استفاده شود

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  علی
4 سال قبل

با سلام
مدت زمان جراحی بستگی به میزان چربی دارد که باید تخلیه شود. و بعد ازجراحی باید از باندهای مخصوص استفاده شود.

علی
علی
4 سال قبل

سلام ببخشید من سینه سمت راست بزرگ تر از سمت چپ است علتش چیه و باید چیکار کنم

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  علی
4 سال قبل

با سلام
معمولا عدم تقارن در اعضا بدن و همچنین سینه ها وجود دارد. برای اینکه مشخص شود چه روشی برای شما مناسب است باید به صورت حضوری معاینه شوید.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد 02126740054- جردن 02186084326

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
4 سال قبل

ببخشد قیمتش چنده

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  کاربران ناشناس
4 سال قبل

سلام وقت بخیر
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۵۴- جردن ۰۲۱۸۶۰۸۴۳۲۶

احترامی
احترامی
پاسخ به  کاربران ناشناس
4 سال قبل

سلام من از۱۷سالگی سینه هم بزرگ شدن الان ۳۶سالمه هم نوک سینم بزرگ هم اندازه سینم بزرگه هر دو مورد حل میشه

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  احترامی
4 سال قبل

با سلام
بله می توان در یک عمل هر دو مشکل را برطرف کرد.

امین
امین
4 سال قبل

بنده یکسال پیش باوزن ۱۰۵. قد۱۹۰ عمل ژینکو ماستی انجام دادم بعد از حدود یکسال به دلیل نامتقارن بودن وافزایش دوباره سایز دوهفته پیش مجدد عمل کردم الان مشکل اینه که نوک سینه فرو رفتگی داره خواستم ببینم نظر شنا چیه وچه راهکاری پیشنهاد میکنید

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  امین
4 سال قبل

با سلام
دوست عزیز تا به صورت حضوری معاینه نشوید نمی توان علت را تشخیص داد و بهترین درمان را برای آن مشخص نمود.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد 02126740054- جردن 02186084326

محمد
محمد
4 سال قبل

سلام من تقریبا ۲۰سالمه.سینه هام بزرگن.فقط نوک سینه هام یه حالت مثلث داره. میخواستم بدونم میشه فقط همون حالت مثلثی رو درست کرد

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  محمد
4 سال قبل

با سلام
برای اینکه مشخص شود آیا مشکل شما با جراحی قابل حل است یا نه باید حتما به صورت حضوری معاینه شوید.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۵۴- جردن ۰۲۱۸۶۰۸۴۳۲۶

امیر
امیر
4 سال قبل

سلام من ۳۹ سالمه و از بچگی چاق بودم و سینه های بزرگ بود . ۱۰سالی هم هست بخاطر نوع شغلم بیشتر ساعت شبانه روز در حال نشستن هستم و تحرک ندارم حتی شبها، به همین دلیل طی این ۱۰ سال حجم چربی شکمم هم خیلی زیاد شده و اکثرا شکمم سفت هست و گاهی اوقات شل.
برای برداشتن چربی سینه و شکم چه روشی پیشنهاد میکنین که بدون نیاز به بیهوشی باشد و دوران استراحت کمی داشته باشد (چون بیشتر از یه هفته امکان مرخصی و در منزل ماندن ندارم)
۱۹ سال هم هست سیگار مصرف می‌کنم.
ضمنا باقی نماندن جای بخیه برای من خیلی مهم است.
هزینه تقریبی عمل رو هم همینجا بفرمایید تا ببینم مقرون به صرفه هست یا خیر بعد تماس بگیرم

متشکرم

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  امیر
4 سال قبل

سلام وقت بخیر
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۵۴- جردن ۰۲۱۸۶۰۸۴۳۲۶

یوسف
یوسف
4 سال قبل

با سلام جناب دکتر .من ۴۴ سالمه سینه های من از ١٩ سالگی رو به رشد بوده والان دوسالی میشه اندازه اش ثابت مانده وخیلی توی روحیه ام و اطرافیانم تاثیر گذاشته و دوتا عمل جراحی داشتم یک عمل شکستگی گردن و لگن هردو پلاتین دارم با وجود این دو عمل میشه برای سینه عمل جراحی انجام داد یاخیر ؟وعمل جراحی شما دربیمارستان دولتی انجام میشه یا شخصی ؟

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  یوسف
4 سال قبل

با سلام
دوست عزیز شما حتما باید به صورت حضوری معاینه شوید تا مشخص شود که عمل جراحی سینه برای شما قابل انجام است یا خیر.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۵۴- جردن ۰۲۱۸۶۰۸۴۳۲۶

عرفان
عرفان
4 سال قبل

سلام هزینه جراحی چقد میشه

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  عرفان
4 سال قبل

سلام وقت بخیر
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۵۴- جردن ۰۲۱۸۶۰۸۴۳۲۶

Abbas
Abbas
4 سال قبل

سلام
من تازه وارد سن ۱۸ سالگی شدم و به دلیل بزرگ بودن سینه هام همیشه از اعتماد به نفس پایینی برخوردارم.
سال پیش به یه دکتر متخصص برای عمل مراجعه کردم اما گفتش که عمل رو در سن من انجام نمیده و شاید سینم دوبارع بزرگ بشه!
میخاستم بدونم که الان عمل انجام میشه؟
و اگر عمل انجام شد امکان بازگشت توده چربی هست یا خیر؟
بهترین روش برای کوچک کردن سینه در سن من چیه؟

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  Abbas
4 سال قبل

با سلام
معمولا عمل های جراحی بدن برای افرادی که در سن رشد هستند انجام نمی شود. برای اینکه مشخص شود آیا شما امکان جراحی ماموپلاستی را دارید یا خیر باید حتما به صورت حضوری معاینه شوید.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۵۴- جردن ۰۲۱۸۶۰۸۴۳۲۶

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
پاسخ به  Doctor najafbeygi
4 سال قبل

سلام
آقای دکتر بد از عمل جراحی و کوچیک شدن سینه دیگه بزرگی سینه بر نمیگرده؟و اینکه هزینه جراحی چقد میشه؟

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  کاربران ناشناس
4 سال قبل

با سلام
اگر جراحی توسط متخصص با تجربه انجام شود و بعد از جراحی به توصیه های پزشک عمل کنید امکان برگشت وجود ندارد.

احسان
احسان
پاسخ به  Abbas
4 سال قبل

سلام…سن مناسب عمل ژنیموماستی چه سنیه؟چون من 19سالمه وفکر میکنم فعلا این عمل برای من مقدورنباشه..

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  احسان
4 سال قبل

با سلام
معمولا افراد بالای 18 سال می توانند عمل های زیبایی انجام دهند. برای تشخیص اینکه شما می توانید این عمل را انجام دهید یا خیر حتما باید به صورت حضوری معاینه شوید.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۵۴- جردن ۰۲۱۸۶۰۸۴۳۲۶

یعقوبی
یعقوبی
4 سال قبل

سلام میشه بگید برای اینکه مشکل ژنیکوماستی رو برطرف کنیم باید حتما جراحی داشته باشیم ؟ اگر جراحی برای کوچک کردن سینه ها انجام بشه باید بیهوشی کامل داشته باشیم؟

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  یعقوبی
4 سال قبل

با سلام
برای اینکه سینه قسمت حساسی و عصب های حسی زیادی دارد بهتر است ژنیکو ماستی حتما با بیهوشی عمومی انجام شود.

علی احمدی
علی احمدی
4 سال قبل

سلام آقای دکتر
من ۴۳ سال دارم سینه هام بزرگ شده وزنم نود کیلو هست
خیلی اذیت میشم موقع لباس پوشیدن
دارو هم میتونه برام مفید باشه
که سینه ها کوچیک بشه
ممنونم

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  علی احمدی
4 سال قبل

با سلام
معمولا استفاده از داروهای بدن سازی یا دلایل ارثی و ژنیتیکی باعت ایجاد سینه بزرگ و افتاده در مردان می شود.
متاسفانه دارو خاصی ندارد و حتما برای درمان باید جراحی شوید.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک تماس بگیرید
سعادت آباد ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۵۴- جردن ۰۲۱۸۶۰۸۴۳۲۶

محمد
محمد
4 سال قبل

سلام خسته نباشید
من ۳۰ سال سن دارم سینه هام خیلی بزرگ هستن ،بیماری نارسایی کلیه هم دارم امکان جراحی برای من هست یا نه .

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  محمد
4 سال قبل

با سلام
برای اینکه مطمئن شوید که این عمل برای شما مشکلی ایجاد نمی کند حتما باید قبل از عمل با پزشک معالج خود مشورت کنید.

Mahdi
Mahdi
4 سال قبل

سلام خدمت زحمت کشان عزیز
من یه پسر ۱۸ ساله هستم که به خاطر بزرگی سینه اعتماد به نفس خودمو از دست دادم و همیشع لباس های گشاد و آستین بلند میپوشم
همه روش های طبیعی رو انجام دادم و به نتیجه نرسیدم
ایا انجام عمل برای من مشکل ساز نیست؟
و اینکه بعد از عمل باید چند روز طبق مراقبت باشم و بانداژ مخصوص روی سینم باشه؟

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  Mahdi
4 سال قبل

با سلام
خیر عمل ژنیکوماستی یکی از بی عارضه ترین عمل های زیبایی است. همچنین عمل دردناکی نیز محسوب نمی شود.
مراقبت خاصی نیز نیاز ندارد- فقط تا 2 ماه بعد از عمل باید از گن مخصوص استفاده شود.

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
پاسخ به  Doctor najafbeygi
3 سال قبل

بیحسی یا بیهوشی عمل میکنید

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  کاربران ناشناس
3 سال قبل

با سلام
جراحی ژنیکوماستی با بیهوشی عمومی انجام می شود.

مرادی
مرادی
4 سال قبل

کوچک کردن سینه مردان با روش لیپوماتیک هم انجام میشه یا فقط باید جراحی بشه؟ ممنون از پاسخگوییتون

Doctor najafbeygi
Doctor najafbeygi
پاسخ به  مرادی
4 سال قبل

با سلام
جراحی سینه مردان هم با روش لیپوماتیک هم با جراحی قابل انجام است.
معمولا مواقعی جراحی انجام می شود که نیاز به برداشتن پوست اضافه سینه باشد.

کلینیک دکتر نجف بیگی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از فعال‌ترین جراحان پلاستیک حال حاضر شهر تهران هستند. دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش گذرانده‌اند و مقطع فوق

پست های محبوب

تماس با ما

مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر

مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر