کلینیک جراحی زیبایی اندام دکتر آرش نجف بیگی

معرفی کامل عمل پیکرتراشی [خداحافظی با چربی در یک روز]

آیا می دانستید با معجزه لیپوماتیک، می توانید رژیم و ورزش های سخت را کنار گذاشته و تنها در یک روز، با چربی شکم و پهلو خداحافظی کنید؟

هر آنچه درباره جراحی پیکر تراشی باید بدانید . . .

معرفی جراحی پیکر تراشی

پیکرتراشی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی در دنیای امروز است. این روش جراحی با هدف بهبود ظاهر فیزیکی و حذف چربی‌های مقاوم در برابر رژیم غذایی و ورزش انجام می‌شود. پیکرتراشی می‌تواند به افراد کمک کند تا فرم بدنی جذاب‌تر، متناسب‌تر و جوان‌تر داشته باشند و در نتیجه اعتماد به نفس بیشتری کسب کنند. با این حال، همانند هر عمل جراحی دیگری، عمل پیکر تراشی نیز دارای مزایا و عوارض احتمالی است که متقاضیان باید قبل از تصمیم‌گیری کاملاً از آن‌ها آگاه شوند. از همین رو به بررسی جزئیات این عمل پرطرفدار، مزایای آن و همچنین عوارض و ریسک‌های احتمالی آن خواهیم پرداخت.

پیکرتراشی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید، شمار زیادی از افراد با مسئله‌ی چاقی‌های موضعی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ در این مواقع پیکرتراشی می‌تواند یک راه نجات خوب و موثر باشد.

کانتورینگ بدن یا پیکر‌تراشی، یک روش‌ درمانی پزشکی و جراحی است که با هدف باز طراحی و زیباسازی بخش‌هایی از بدن به کار می‌رود. این فرآیندها شامل حذف بافت‌ چربی‌‌های اضافی در مناطق معین بدن می‌شوند و در پی آن، به فرم‌دهی و استحکام پوست کمک می‌کنند.

به بیان دیگر، جراحی پیکرتراشی به عنوان یکی از روش‌های ایده‌آل جهت از بین بردن چربی‌های موضعی، بدون آسیب وارد کردن به بافت، عروق یا اعصاب بدن شناخته می‌شود. این تکنیک برای اشخاصی که موفق به دستیابی به نتایج دلخواه از طریق ورزش و رژیم‌های غذایی نشده‌اند، می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

کانتورینگ و پیکرتراشی، راهکارهایی برای کاهش وزن به شمار نمی‌روند، بلکه بیشتر به عنوان رویکردهایی برای افزایش جذابیت ظاهری و بهبود شکل اندام‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نتیجه، اشخاصی که در پی لاغری هستند، باید به دنبال روش‌های جراحی مختص لاغری مانند عمل اسلیو معده باشند که به طور خاص جهت کاهش وزن به صورت یکنواخت طراحی شده‌اند.

پیکرتراشی در قسمت های مختلف بدن

جراحی پیکرتراشی در قسمت‌های مختلف بدن می‌تواند به دلایل متفاوتی ضروری باشد. گاهی اوقات، افراد پس از کاهش وزن چشمگیر با پوست اضافی و شل در برخی نواحی بدن روبرو می‌شوند که می‌تواند باعث نارضایتی از ظاهر فیزیکی و کاهش اعتماد به نفس شود. در مواردی دیگر، توزیع نامتقارن چربی در برخی نقاط بدن، ممکن است باعث ایجاد نقاط برجسته و ناهنجاری‌های بصری شود. همچنین پیکرتراشی می‌تواند برای اصلاح عوارض ناشی از بیماری‌ها یا آسیب‌های جسمی نیز مورد استفاده قرار گیرد. قسمت‌های مختلف بدن که می‌توان آن‌ها را پیکرتراشی کرد شامل موارد زیر است.

  • شکم
  • صورت (گونه‌ها، چانه، پیشانی)
  • غبغب
  • بازوها
  • ران‌ها
  • باسن
  • سینه (در زنان و مردان)
  • شانه‌ها
  • پشت
  • ساق پا

این لیست شامل نواحی متداول برای عمل زیبایی پیکر تراشی می‌شود، اما در موارد خاص، ممکن است قسمت‌های دیگری از بدن نیز نیازمند این نوع عمل زیبایی باشند.

انواع روش های پیکرتراشی

اطلاع از انواع تکنیک‌های پیکرتراشی به ما کمک می‌کند تا بدانیم دنیای این تکنولوژی تا چه اندازه گسترده‌ است و افراد متخصص برای کاهش عوارض هر یک از این روش‌ها تا چه اندازه تلاش می‌کنند. اطلاع از انواع تکنیک‌های پیکرتراشی به شما آگاهی کافی می‌دهد تا بتوانید از میان آن‌ها بهترین روش را انتخاب کنید و از نتیجه فوق‌العاده آن لذت ببرید.

جراحی شکم چاق اولین بار با رویکرد جراحی فتق ناف انجام می‌شد. به این صورت که بخشی از چربی و پوست شکم از قسمت پایین، بریده شده و سپس دو طرف شکم بهم دوخته می‌شدند. اما مسلما بعد از مدتی مشخص شد که این روش کارآیی چندانی ندارد.

بعد از آن، پزشکان تصمیم گرفتند که برای کاهش چربی های اضافه بدن از روشی مشابه با لیفت صورت استفاده کنند. اما با توجه به اینکه در این شیوه احتمال جابجایی ناف وجود داشت، از روش‌هایی استفاده کردند که ناف را سر جای خود نگهدارد یا اصطلاحا از روش های پیکر تراشی بدون جراحی کمک می گیرند.

جراحی لاغری به روش لیپوماتیک

لیپوماتیک یکی از جدیدترین روش پیکر تراشی است که در آن می‌توان به سرعت از چربی‌های اضافه بدن راحت شد.

در این روش نیازی به ایجاد برش در شکم و یا ناحیه مورد نظر نیست؛ چرا که با ایجاد یک سوراخ، میله‌ای وارد ناحیه موردنظر شده و چربی‌های اضافه را خارج می‌کند.

یکی از مهمترین مزایای لیپوماتیک این است که از چربی‌های خارج‌شده می‌توان برای سایر قسمتهای بدن استفاده کرد.

پس اگر قصد فرم‌دهی به سایر بخش‌های بدن با چربی سازگار با بدن خودتان را دارید، لیپوماتیک روش خوبی خواهد بود. بنابراین، در صورتی که برای این جراحی واجد شرایط باشید، لیپوماتیک بهترین روش پیکرتراشی خواهد بود.

تفاوت لیپوست و لیپوماتیک چیست؟

احتمالا این سوال برای شما مطرح شده است که تفاوت لیپوست و لیپوماتیک چیست. به طور کلی می‌توان گفت که لیپوست حالت پیشرفته‌ای از لیپوماتیک است. در نتیجه میزان چربی خارج‌شده در روش لیپوست بیشتر بوده در حالی که عوارض کمتری دارد.

کاهش چربی های اضافه بدن با لیپوساکشن

اساس کار این روش، مکش چربی‌های اضافی بدن است.

در لیپوساکشن یک برش کوچک در ناحیه مورد نظر ایجاد شده و سپس با استفاده از یک لوله به نام کانول که به یک دستگاه مکش متصل، چربی‌ها خارج می‌شوند.

لاغری با لیزر لیپولیز

جراحی لاغری با لیپولیز به دو روش انجام می‌شود. روش اول استفاده از لیزر (امواج اولتراسونیک) و تزریق مایع. در روش تزریق مایع، مایع از طریق یک برش کوچک وارد بدن شده و سپس چربی‌ها از طریق کبد خارج می‌شوند. مقدار مایع مورد نیاز براساس وزن و شرایط جسمانی فرد به وی تزریق می‌شود. در این روش با توجه به اینکه چربی خارج‌شده به صورت مایع است، نمی‌توان از این چربی برای تزریق برای سایر قسمت‌های بدن استفاده کرد.

در روش دوم که لیزر لیپولیز نام دارد، از امواج برای گرم کردن سلول‌های چربی استفاده می‌شود

آیا امکان ترکیب دو روش لیزر لیپولیز و لیپوساکشن وجود دارد؟

جواب این سوال مثبت است؛ در صورتی که چاقی مربوط به ناحیه شکم و پهلوها باشد، می‌توان از ترکیب این دو روش برای کسب نتیجه بهتر استفاده کرد.

لیزر لیپولیز یا لیپوماتیک

با توجه به اینکه در لیزر لیپولیز سلولها گرم می‌شوند، نمی‌توان از آنها برای تزریق به قسمت‌های دیگر استفاده کرد. بنابراین، اگر تنها قصد کاهش چربی های اضافه بدن را دارید، می‌توانید از لیزر لیپولیز استفاده کنید.

فواید و مزایای پیکرتراشی چیست؟

 

پیکرتراشی به هر روشی که اجرا شود، توانایی ارتقاء چشمگیر ظاهر بدن شما را دارد. از این رو، این فرآیند دارای مجموعه‌ای از مزیت‌هایی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم: 

  • کسب اندامی متناسب و مورد علاقه
  • رسیدن به شکل ظاهری زیبا و جذاب
  • به دست آوردن پوستی بدون چروک و محکم 
  • نتایج سریع و قابل مشاهده
  • احساس رضایتمندی و اعتماد به نفس شخصی

پس از انجام جراحی پیکر تراشی، ممکن است آثار اولیه به‌سرعت قابل تشخیص باشند. بااین‌حال، باید بدانیم که تا چندین ماه و گاهی اوقات تا دو سال زمان می‌برد تا تأثیرات نهایی به‌طور کامل ظاهر شوند.

عوارض عمل جراحی پیکرتراشی چیست؟

پیروی دقیق از توصیه‌ها و راهنمایی‌های پزشکی اهمیت بسزایی دارد. اگر این فرآیندها تحت نظر یک جراح متخصص و با تجربه انجام پذیرد، معمولاً خطری نخواهد داشت و فرد تنها با عوارض معمول پس از عمل مواجه خواهد شد، مانند اثرات جانبی داروهای بیهوشی، تورم و کبودی.

البته باید در نظر بگیرید که عوارض جانبی غیرمعمول ممکن است به ندرت رخ دهند، خصوصاً اگر فرآیند توسط فردی ناآگاه انجام شود. این عوارض می‌توانند شامل عدم تقارن، آسیب به رگ‌های خونی، و آسیب‌های عصبی باشند. 

در صورت بروز نشانه‌هایی نظیر ریزش مو، عدم بهبود زخم‌ها، درد و التهاب مداوم، بی‌حسی طولانی‌مدت، و تغییر رنگ یا شکل پوست، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

مراقبت‌های پس از عمل جراحی

در مورد مراقبت‌های پس از عمل جراحی، استفاده از درن‌ها برای خارج کردن مایعات یا خون اضافه که احتمالا در ناحیه‌ی عمل شده جمع می‌شوند، ممکن است ضروری باشد. همچنین، برای حمایت و بهبود بهتر، شاید پوشیدن لباس‌های فشاری توصیه شود که باید به مدتی که پزشک تعیین می‌کند (معمولاً بین شش تا هشت هفته) استفاده شوند.

درد اولیه ناشی از جراحی ممکن است تا چهار هفته به طول انجامد، اما روند بهبودی کامل می‌تواند چندین ماه زمان ببرد. همچنین، میزان و شکل زخم‌های باقی‌مانده پس از جراحی، به روش انتخابی وابسته است. به‌عنوان‌مثال، جراحی‌های کانتورینگ بدن معمولاً نسبت به لیپوساکشن، اسکارهای بزرگتری ایجاد می‌کنند. 

تاثیرات جراحی‌های کانتور بدن برای افراد مختلف متفاوت است و گاهی اوقات جراحی‌های تصحیحی برای رفع عوارض یا رسیدن به نتایج دلخواه ضروری می‌شوند.

آیا پیکرتراشی بدون جراحی امکان پذیره؟

پیکرتراشی با کمک دستگاه‌های به روز و پیشرفته‌ای انجام می‌شود که توانایی اعمال کم‌ترین آسیب برای ازبین بردن بافت چربی را دارا هستند. همین موضوع در کنار برش بسیار کوچک مهم‌ترین عاملی است که موجب می‌شود تا پیکرتراشی روشی بدون جراحی گفته شود.

چرا که هیچ‌گونه اقدام تهاجمی برای برش عمیق و طویل در سطح و عمق پوست انجام نمی‌شود. از سوی دیگر نیز کم ترین آسیب در سطح پوست با بیشترین اثربخشی در تخلیه چربی می‌تواند از بهترین و جذاب‌ترین عملکرد برای این تکنیک باشد. به همین دلیل می‌توان گفت که پیکرتراشی روشی بدون تهاجم است و هیچ عمل جراحی درکار نیست.

پیکرتراشی بدون جراحی چگونه است؟

بسیاری از افراد چندان تمایلی به عمل جراحی ندارند و از جراحی تهاجمی بسیار نگران و مضطرب می‌شوند. زمان بی‌هوشی و حساسیت ماجرا در این جراحی‌های تهاجمی می‌تواند اصلی‌ترین عامل نگرانی برای این افراد باشد.

خوشبختانه پیکرتراشی بدون جراحی به معنای غیرتهاجمی بودن پیکرتراشی است. در این تکنیک تنها یک یا چند برش کوچک یک سانتی متری در بدن ایجاد می‌شود تا لوله کانولا از طریق آن وارد بدن شود و ازبین بردن چربی را آغاز کند. پس بدیهی است که می‌توان پیکرتراشی را روشی بدون جراحی تهاجمی و خون‌ریزی دانست.

عوارض پیکرتراشی بدون جراحی

همان‌طور که اشاره شد، روش پیکرتراشی در تمامی تکنیک‌ها تنها با ایجاد برش کوچکی در سطح پوست انجام می‌شود و هیچ تهاجم خاصی در آن وجود ندارد. پس بدیهی است که عوارض پیکرتراشی بدون جراحی همان مواردی باشد که در بالا به آن اشاره شد. توجه داشته باشید که پیکرتراشی بدون جراحی درواقع همان روش‌های لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیپولیز و بادی جت است که عوارض هرکدام تنها بستگی به انتخاب تکنیک آن دارد.

هزینه پیکرتراشی بدون جراحی چقدر است؟

تعیین هزینه پیکرتراشی بدون جراحی چندان کار ساده ای نیست. اما باید تخصص پزشک متخصص، میزان تجربه او و نوع خدمات قبل و بعد از جراحی را درنظر داشته باشید. معمولا با بررسی این موارد و همچنین، به‌روز بودن دستگاه‌هایی که توسط پزشک برای این‌کار استفاده می‌شود، می‌توانید هزینه پیکرتراشی را برآورد کنید. دقیق‌ترین برآورد قیمت و هزینه پیکرتراشی بدون جراحی، توسط پزشک موردنظر و در جلسه مشاوره انجام می‌شود.

جراحی پیکرتراشی در صورتی که در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متبحر و مجرب انجام نشود، می‌تواند سلامت فرد را به خطر بیندازد.

ویژگی‌های کلینیک پیکرتراشی

  • استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته برای انجام جراحی
  • جراحی با کم‌ترین عوارض و بالاترین کیفیت با استفاده از تکنیک‌های به‌روز و امکانات پیشرفته
  • دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان
  • برخورداری از تجهیزات و امکانات مناسب برای ارتقا کیفیت جراحی
  • استفاده از پرسنل مجرب و با مسئولیت در کلینیک
  • استفاده از پزشکان مجرب و متخصص همراه با مدارک علمی معتبر برای ایجاد نتیجه‌ی مطلوب

بهترین کلینیک پیکرتراشی کجاست؟

اگر قصد دارید عمل‌های جراحی پیکرتراشی را انجام دهید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که پیش از انتخاب کلینیک به خوبی تحقیق کنید. موارد زیادی است که پیش از انتخاب بهترین کلینیک پیکرتراشی باید به آن توجه کنید. بعضی از این نکات شامل موارد زیر است:

  • کلینیک مورد نظر باید پیش از عمل به خوبی در مورد جزئیات جراحی، نتایج مورد انتظار، عوارض احتمالی و مراقبت‌های لازم توضیح دهد.
  • باید بتوانید هر تعداد که لازم است پیش از عمل با پزشک معالج جلسه مشاوره داشته باشید.
  • کلینیک معتبر باید بعد از جراحی پشتیبانی کاملی ارائه دهد. به این معنا که در صورت بروز عوارض بتوانید به راحتی به پزشک دسترسی داشته باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.
  • در صورت امکان نمونه کارها را ببینید و در مورد میزان رضایت آن‌ها از نتایج عمل گفتگو کنید.

روش‌های تشخیص بهترین کلینیک پیکرتراشی

  • استفاده از فضای مجازی و سایت‌های معتبر برای اطلاع از خدمات درمانی، سابقه‌ی کلینیک، تصاویر قبل و بعد از جراحی بیماران و رزومه‌ی شغلی و تحصیلی پزشکان
  • استفاده از تجربیات افرادی که این جراحی را انجام داده‌اند و اطلاع از کیفیت و نتیجه‌ی جراحی
  • تماس با کلینیک مورد نظر و بررسی میزان احساس مسئولیت و کیفیت پاسخگویی آن‌ها
  • مراجعه حضوری به کلینیک مورد نظر و بررسی محیط، مسائل بهداشتی و نحوه‌ی برخورد پرسنل
  • گرفتن وقت مشاوره و ملاقات با پزشک قبل از جراحی برای دریافت پاسخ سوالات و کمک در تصمیم‌گیری

در کدام بخش های بدن پیکرتراشی انجام می‌شود؟

حتما برای شما نیز جالب است که بدانید کاربرد پیکرتراشی چیست و در چه قسمت‌هایی می‌توان از آن استفاده کرد. معمولا از پیکرتراشی می‌توان در نواحی مختلف بدن استفاده کرد و حجم چربی انباشته را کاهش داد. پیکرتراشی معمولا در نواحی شکم، پهلو، پشت، بازو، ران پا، باسن، ساق و مچ پا استفاده می‌شود. از تکنیک‌های ظریف نیز، می‌توان در نواحی کوچکی مانند غبغب استفاده کرد و زیبایی را در اندام و چهره بازگرداند.

میزان کاهش وزن بعد از جراحی پیکر تراشی چقدر است؟

میزان کاهش وزن در افراد مختلف متفاوت است؛ چرا که بسته به شرایط جسمانی هر فرد و روشی که استفاده شده است، این مقدار متفاوت می‌باشد. البته رژیم غذایی بعد از جراحی نیز چندان بی‌تاثیر نیست. بنابراین، نمی‌توان به طور مشخص گفت که در ماه اول چند کیلو کاهش وزن خواهید داشت. اما چیزی که به طور قطع می‌توان گفت این است که در دراز مدت، کاهش وزن زیادی خواهید داشت.

پیکرتراشی و زایمان طبیعی

 

به دلیل واقع‌شدن فرآیند بارداری در شکم، نگرانی‌هایی در مورد تأثیر بارداری‌های بعدی بر نتایج عمل پیکر تراشی در میان برخی از زنان وجود دارد، که این نگرانی‌ها کاملا بی‌اساس است؛ زیرا تغییرات ناشی از جراحی پیکرتراشی ماندگار و بلندمدت هستند.

به همین دلیل، زنان می‌توانند پس از انجام جراحی پیکرتراشی، باردار شوند و زایمان طبیعی را تجربه کنند. گرچه افزایش وزن در دوران بارداری امری معمول به شمار می‌رود، اما این افزایش وزن موقتی است و پس از پایان دوران حاملگی از بین می‌رود.

در صورتی که فرد پس از جراحی پیکرتراشی برنامه‌ریزی برای بارداری داشته باشد و بتواند وزن خود را کنترل کرده و از افزایش بیش از حد وزن خودداری کند، احتمال دارد که نتایج حاصل از جراحی پیکرتراشی به صورت دائمی حفظ شود.

هزینه روش‌های مختلف پیکرتراشی

باید توجه داشته باشید که عوامل متعددی بر هزینه‌های این عمل جراحی تأثیر می‌گذارند. مهم‌ترین پارامتری که در انتخاب جراح باید در نظر گرفته شود، تخصص و مهارت آن است نه هزینه‌های کمتر.

هزینه‌ها بسته به ناحیه‌ی تحت درمان، تعداد نواحی مورد نظر، دانش و تجربه‌ی جراح، هزینه‌های جنبی و مصارف مربوط به اتاق عمل متغیر هستند. باید توجه داشته باشید که در صورت نیاز به بستری در بیمارستان، احتمالا هزینه‌ها افزایش می‌یابند.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم، به بررسی کلی عمل جراحی پیکر تراشی بپردازیم. این روش در اکثر موارد احتیاجی به بیهوشی ندارد و بیماران می‌توانند به شکل سرپایی و تنها با انجام بی‌حسی موضعی، در قسمت‌های مورد نظر بدن تحت جراحی قرار گیرند. معمولاً دوران بهبودی تا یک هفته زمان نیاز دارد و پس از این مدت، نشانه‌های جانبی ناشی از عمل جراحی دیگر در فرد قابل رؤیت نخواهد بود.

عمل زیبایی پیکر تراشی به عنوان روشی برای مقابله با چاقی کلی مؤثر نیست، بلکه هدف از آن کاهش میزان چربی‌های موضعی در بخش‌های گوناگون بدن است. چنانچه عوامل ژنتیک به افزایش وزن شما کمک کرده‌اند، با انجام این پروسه می‌توانید شاهد کاهش وزن باشید.

خدمات اختصاصی جراحی پیکر تراشی

خدمات اختصاصی کلینیک ما در

جراحی پیکر تراشی

تنها در یک جلسه

تنها در یک جلسه به اندام ایده‌آل خود برسید!

لیفت و سفت شدن پوست

پس از تخلیه چربی‌های اضافی و پوشیدن گن، پوست بدن شما کشیده می‌شود!

درمان بدون جراحی و بخیه

بدون نیاز به جراحی‌های دردناک و بی‌دلیل، چربی‌های خود را به راحتی خالی کنید!

اندام دلخواه شما

با استفاده از لیپوماتیک، اندام رویایی و دلخواه خود را به واقعیت تبدیل کنید!

تزریق چربی به سایر اندام‌ها

امکان انتقال چربی‌های اضافی تخلیه‌شده، به نقاطی از بدن که نیاز به پر شدن و حجم‌دهی دارند!

مشاوره رایگان قبل و بعد عمل

ویزیت‌های بعد از عمل به مدت یک سال رایگان است!

دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

متخصص زیبایی اندام شما

دکتر آرش نجف بیگی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانشگاه تهران و بیمارستان.

عضو هیات علمی دانشگاه

عضو فعال انجمن جراحان – پلاستیک و زیبایی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک

عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا

عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی

دکتر آرش نجف بیگی متخصص

زیبایی اندام و پیکر تراشی

دکتر آرش نجف بیگی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی،دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانشگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش گذرانده‌اند و مقطع فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی خود را در بیمارستان حضرت فاطمه دانشگاه تهران (که نخستین مرکز جراحی پلاستیک کشور است) طی کرده‌اند.

مراحل جراحی پیکر تراشی

جراحی پیکر تراشی یکی از کم‌عوارض‌ترین عمل‌های زیبایی است که طی یک جلسه چربی‌های اضافی بدن حذف می‌شوند!

مرحله اول

مشاوره رایگان با دکتر نجف‌بیگی و معاینه کلی

مرحله دوم

محاسبه چربی‌های اضافی و تخلیه چربی‌ها با دستگاه لیپوماتیک

مرحله سوم

ویزیت رایگان پس از عمل تا بهبودی کامل

مراحل جراحی پیکر تراشی در

کلینیک دکتر نجف بیگی

مرحله اول

مشاوره رایگان با دکتر نجف‌بیگی و معاینه کلی

مرحله دوم

محاسبه چربی‌های اضافی و تخلیه چربی‌ها با دستگاه لیپوماتیک

مرحله سوم

ویزیت رایگان پس از عمل تا بهبودی کامل

نمونه عمل لیپوماتیک

مشتریان عمل پیکر تراشی

آیا لاغری با پیکر تراشی موفقیت‌آمیز است؟ دستگاه باکیفیت بالا و پزشک با تجربه و حاذق، درصد موفقیت جراحی لیپوماتیک را افزایش می‌دهند!

سیاوش محمدی

جراحی پیکر تراشی

بعد ازاینکه ورزش ام رو کم کردم متاسفانه سینه ام چربی جمع شدوفرم زنونه گرفت خیلی خوشحالم که بالیپو به شکل قبل وطبیعی اش برگشت

تجربه های مشتریان ما

درباره عمل پیکر تراشی

نمونه عمل لیپوماتیک

سیاوش محمدی

جراحی لیپوماتیک

بعد ازاینکه ورزش ام رو کم کردم متاسفانه سینه ام چربی جمع شدوفرم زنونه گرفت خیلی خوشحالم که بالیپو به شکل قبل وطبیعی اش برگشت

چرا کلینیک دکتر نجف بیگی؟

اتاق عمل تخصصی و پیشرفته

ما با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تخصصی، عمل پیکرتراشی با روش نوین لیپوماتیک شکم و پهلو را به یک تجربه فراموش‌نشدنی برای شما عزیزان تبدیل می‌کنیم.

اگر هنوز هم درباره جراحی لیپوماتیک سوالی دارید

پرسش های متداول عمل جراحی پیکر تراشی

با مشاوره رایگان قبل عمل پیکر تراشی، با آرامش خاطر بدن خود را به ما بسپارید

اگر هنوز هم درباره پیکر تراشی سوالی دارید

نظرات و سوالات شما از دکتر نجف بیگی

سلام وقتتون بخیر. bmi من 40 هست و بخاطر هزینه های زیاد که عمل های دیگه  دارن نمیتونم اقدام کنم. من شکم خیلی بزرگی دارم میتونم با عمل لیپوماتیک چربی های شکمم رو بردارم یا نه؟

سلام وقت شما هم بخیر. نسبت وزن شما به قدتون (BMI) بالاست و در این محدوده وزنی انجام عمل پیکرتراشی خطرناک است. باید BMI شما به ۳۰ برسد تا امکان عمل‌های پیکرتراشی داشته باشید. پایین آوردن میزان BMI یا با رژیم و ورزش اتفاق می‌افتد یا با عمل‌های کوچک کردن معده.